Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Awanse w agencji Leo Burnett Warszawa

Marek Wyżnikiewicz

Piotr Dugin i Marek Wyżnikiewicz awansowali na stanowiska Creative Groupe Heads.

Piotr Dugin i Marek Wyżnikiewicz dotychczas pracujący na stanowiskach Senior Copywriterów będą wspólnie odpowiedzialni za zespół kreatywny pracujący dla klientów: Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol oraz P&G. Obydwaj panowie będą podlegać bezpośrednio Maciejowi Porębskiemu, Executive Creative Director w agencji Leo Burnett Warszawa.

„Piotr i Marek to znakomici specjaliści zasłużeni dla naszej agencji, ale także cieszący się uznaniem w branży. Pracują z nami od lat i wielokrotnie dowiedli, jak dobrze rozumieją potrzeby klientów. Awans jest w ich przypadku naturalną konsekwencją zaangażowania i pełnego pasji poświęcenia dla wykonywanego zawodu. Serdecznie gratuluję w imieniu całego zespołu!” – powiedziała Hanna Jackowska Managing Director. 

Piotr Dugin Piotr Dugin jest absolwentem Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych. Karierę w branży reklamowej rozpoczął w 2006 roku w agencji G7. W latach 2008–2012 pracował dla Lowe GGK, by później przejść do Leo Burnett.

 

Marek WyżnikiewiczMarek Wyżnikiewicz jest związany z branżą reklamową od 11 lat. Doświadczenie zdobywał m.in. przy projektach realizowanych w agencjach DDB Warszawa, Saatch&Saatchi, Walk Creatvie oraz w Leo Burnett Warszawa. W przeszłości pracował m.in. dla takich marek, jak McDonald’s, Canal+, Milka, Łaciate, P&G, T-Mobile oraz Orange. 

Marek i Piotr są autorami obecnych kampanii realizowanych przez Leo Burnett dla Eurobanku, Kauflandu oraz marki Apap.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *