Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Awanse w agencji Leo Burnett Warszawa

Marek Wyżnikiewicz

Piotr Dugin i Marek Wyżnikiewicz awansowali na stanowiska Creative Groupe Heads.

Piotr Dugin i Marek Wyżnikiewicz dotychczas pracujący na stanowiskach Senior Copywriterów będą wspólnie odpowiedzialni za zespół kreatywny pracujący dla klientów: Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol oraz P&G. Obydwaj panowie będą podlegać bezpośrednio Maciejowi Porębskiemu, Executive Creative Director w agencji Leo Burnett Warszawa.

„Piotr i Marek to znakomici specjaliści zasłużeni dla naszej agencji, ale także cieszący się uznaniem w branży. Pracują z nami od lat i wielokrotnie dowiedli, jak dobrze rozumieją potrzeby klientów. Awans jest w ich przypadku naturalną konsekwencją zaangażowania i pełnego pasji poświęcenia dla wykonywanego zawodu. Serdecznie gratuluję w imieniu całego zespołu!” – powiedziała Hanna Jackowska Managing Director. 

Piotr DuginPiotr Dugin jest absolwentem Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych. Karierę w branży reklamowej rozpoczął w 2006 roku w agencji G7. W latach 2008–2012 pracował dla Lowe GGK, by później przejść do Leo Burnett.

 

Marek WyżnikiewiczMarek Wyżnikiewicz jest związany z branżą reklamową od 11 lat. Doświadczenie zdobywał m.in. przy projektach realizowanych w agencjach DDB Warszawa, Saatch&Saatchi, Walk Creatvie oraz w Leo Burnett Warszawa. W przeszłości pracował m.in. dla takich marek, jak McDonald’s, Canal+, Milka, Łaciate, P&G, T-Mobile oraz Orange. 

Marek i Piotr są autorami obecnych kampanii realizowanych przez Leo Burnett dla Eurobanku, Kauflandu oraz marki Apap.

Dodaj komentarz