Małgorzata Modrzejewska, Krzysztof Szymczak oraz Patryk Grzeszczuk awansowali w strukturach agencji Isobar Poland, wchodzącej w skład Dentsu Aegis Network.
Małgorzata Modrzejewska awansowała ze stanowiska group account managera na account directora. Krzysztof Szymczak awansował ze stanowiska account directora na client service directora. Patryk Grzeszczuk awansował z kolei ze stanowiska strategy planning team leader na head of strategy.
Awanse wiążą się z bardzo dobrymi wynikami wszystkich trzech osób w dotychczasowych rolach, ich zaangażowania w rozwój agencji oraz stałej rozbudowy zarządzanych przez nich działów.
Małgorzata Modrzejewska posiada ponad 10-letnie doświadczenie w marketingu (szczególnie FMCG). Pracowała m.in. w firmach Johnson&Johnson i FireFly Creation. Przez ostatnie 6 lat pełniła w Isobar Poland funkcję group account managera. Obecnie odpowiada za zespół obsługujący takich klientów, jak Disney, Zott, Johnson&Johnson, Arla Foods, LG i Mattel.
Krzysztof Szymczak z agencją Isobar Poland jest związany od prawie 8 lat, do niedawna jako account director odpowiedzialny za kluczowych klientów agencji (m.in. Jeronimo Martins, Ferrero, MasterCard, L’Oreal). W latach 2012-2013 kierował procesem otwierania i rozwoju oddziału agencji w Manili na Filipinach.
Patryk Grzeszczuk przez 9 lat pracy w branży reklamowej rozwijał kompetencje z zakresu strategii, interakcji i consumer experience, realizując projekty z pogranicza digitalu i nowych mediów. Pracował m.in. w OgilvyOne i MRM Worldwide. Przez ostatnie 4 lata w Isobar Poland zajmował stanowisko strategy planning team leader.
źródło: mat. pras.