Znamy już pełną agendę najbardziej oczekiwanej tej wiosny konferencji dla e-biznesu. Od 12 do 14 marca w Krakowie na I Kongresie Dyrektorów E-commerce pojawią się przedstawiciele najważniejszych marek e-commerce w Polsce, w tym Leroy Merlin, PERHAPSME.com, Megastore.pl, Top Secret, Media Saturn czy Grupy Integer.pl.
– Czeka nas ponad 10 godzin merytorycznych prelekcji. Do wspólnej dyskusji o kondycji polskiego e-handlu oraz szansach i barierach rynku europejskiego udało się nam zaprosić pierwszą ligę branży e-commerce – zdradza Michał Kraus, Dyrektor ds. PR i Marketingu Grupy Unity – organizatora konferencji. Trwa rejestracja na wydarzenie: www.kongresecommerce.pl.
Do udziału w Kongresie zaprojektowanym z myślą o Dyrektorach i właścicielach e-commerce, dyrektorach sprzedaży firm prowadzących sprzedaż wielokanałową oraz członkach zarządu odpowiedzialnych za rozwój sprzedaży, przekonuje przede wszystkim agenda. Swoją wiedzą i doświadczeniem zaproszeni eksperci będą dzielić się w czterech blokach tematycznych:
• OD E-COMMERCE DO OMNICHANNEL COMMERCE
O prowadzeniu sprzedaży w wielu kanałach, nowych typach konkurencji i innowacyjnych rozwiązaniach logistycznych, opowie m.in. gość specjalny konferencji – Mark Yates, Research Analyst w jednej z najważniejszych na świecie instytucji zajmującej się badaniem rynku – IDC.
• GROWTH HACKING I BUDOWANIE LOJALNOŚCI W E-HANDLU
O tym, jak prowadzić biznes oparty o social networking, uzyskać rentowność w mniej niż 4 lata i przyciągnąć do ponad 700 tys. klientów, wyjaśni Eamon Fitzgerald, Dyrektor Operacyjny firmy Naked Wines (nakedwines.com). O budowaniu lojalności w e-commerce opowiedzą także doświadczeni przedsiębiorcy – Tomasz Podsiadły z Megastore.pl (aktualnie Nexterio), Zbigniew Mrozek, Prezes Zarządu ADE Line S.A (właściciel marki Almi Decor) oraz Bartłomiej Beszter, Współwłaściciel PerhapsMe.com.
• WZOROWY E-COMMERCE
Jo Causon, Dyrektor Zarządzająca brytyjskim Institute of Customer Service w bloku poświęconych banchmarkom e-commerce wskaże, jakie korzyści płyną z efektywnej obsługi klienta zarówno w skali micro, jak i dla gospodarki światowej. Warunki unijnych regulacji dotyczące obszaru systemów płatności i rozliczeń (dyrektywa PSD, EMD2, ustawa o usługach płatniczych) dotyczące sprzedaży internetowej weźmie z kolei pod lupę Bruno Fatier. O sprzedaży internetowej na wielu rynkach i specyfice handlu internetowego w branży modowej opowie Wiceprezesem Zarządu Top Secret – Grzegorz Lipnicki.
• WYZWANIA W LOGISTYCE
O wpływie logistyki na e-commerce opowiedzą m.in. autor sukcesu Paczkomatów InPost – Rafał Brzoska oraz Chris Le Corre, Head of Logistics w Raben Group.
W trzecim dniu wydarzenia uczestnicy wydarzenia wezmą udział w warsztatach z obsługi klienta w e-commerce prowadzonych przez Marka Yates oraz specjalistów firmy Oracle.
– Warto zaznaczyć, że Kongres Dyrektorów E-commerce to prócz wykładów intensywny networking i wymiana kontaktów biznesowych, na które to elementy kładziemy szczególny nacisk planując niepowtarzalną atmosferę wydarzenia – wyjaśnia Michał Kraus.
Na wydarzenie zaprasza Organizator – Grupa Unity wraz z Partnerami – Oracle, PayU, Raben oraz Patronami medialnymi. Pełna agenda konferencji oraz rejestracja dostępne są na www.kongresecommerce.pl.
[podobne_growth hacking]