Dorota Gomółka z początkiem lutego dołączyła do agencji Cheil Polska na stanowisku Business Development Directora.
Do zadań nowej Business Development Director należeć będzie rozwój współpracy z kluczowymi klientami, a także poszerzenie portfolio agencji o nowe budżety. W zakresie obowiązków Doroty Gomółki będzie też rozwój kompetencji zespołu w obszarze zintegrowanych rozwiązań marketingowych.
„Cheil Polska od ponad 3 lat rozwija się bardzo dynamicznie. Objęcie stanowiska Business Development Directora przez Dorotę Gomółkę to istotny krok w kierunku pozycjonowania Cheil jako lokalnej agencji marketingu zintegrowanego ze szczególną ekspertyzą w zakresie kreatywnego wykorzystania nowych technologii. Jako firma pochodząca z rynku koreańskiego, mająca w swoim DNA innowacyjność technologiczną, chcemy wyróżnić się na rynku, w nowatorski sposób angażując konsumentów w relacje z markami naszych klientów. Naszą ambicją jest umocnienie pozycji Cheil przez poszerzenie współpracy z obecnymi klientami i pozyskanie nowych budżetów, co również należeć będzie do zadań Doroty Gomółki” – mówi Daril Kim, Dyrektor Zarządzający Cheil Polska.
Dorota Gomółka związana jest z branżą reklamową od ponad 17 lat. Przed dołączeniem do Cheil Polska zajmowała stanowisko Dyrektora Zarządzającego w Ogilvy Action. Wcześniej przez 3 lata pracowała jako Business Development Director w FireFly Group oraz przez ponad pięć lat zajmowała stanowisko Field & Event Marketing Directora w agencji Polymus. Gomółka posiada multidyscyplinarne doświadczenie w realizacji projektów zintegrowanych dla szerokiego spektrum kategorii i firm, m.in. British American Tobacco, Brown Forman, Mars, Mondelez, Nestle, Unilever, Loyalty Partner, IBM, Philips, Samsung, Ford, Orange, T-Mobile, Polkomtel.
źródło: mat. pras.