w ,

AżTuNagle dla marki Ketoangin

Aztunagle
aztunagle

Ból gardła niczym smok – w nowej kampanii marki Ketoangin

Adamed startuje z nową kampanią marki Ketoangin. Za kreację odpowiada agencja AżTuNagle.

Celem kampanii jest wsparcie launchu nowego leku Ketoangin na silny ból gardła.

– To była jedna z tych niezwykle rzadkich sytuacji, kiedy klient farmaceutyczny nie tylko pozwala, ale wręcz zachęca do tworzenia odważnych, niestandardowych pomysłów – przyznaje Mirek Kulisz z kreacji AżTuNagle.

Stąd narodziła się koncepcja, by walkę z uciążliwym bólem gardła porównać do walki ze smokiem, a całość osadzić w średniowiecznej scenerii znanej z filmów fantasy.

Spot powstał metodą hybrydową, w 3 równoległych światach: live shoot z udziałem aktorów wybranych w castingu, klasyczna animacja 3D, która stworzyła zalążki planu oraz AI, która zintegrowała całość dodając nieco filmowej magii.

Za strategię i kreację odpowiada agencją AżTuNagle. Spot wyreżyserowany przez Adriana Chudka wyprodukowało M5 Film. 

Emisję spotów 30”, 15” i 8” zaplanowano w TVP, TVN i Polsacie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Michał brzeczkowski

Michał Brzeczkowski awansuje w VML

Aleksandra mirosław

Aleksandra Mirosław ambasadorką Coffeedesk