Ból gardła niczym smok – w nowej kampanii marki Ketoangin
Adamed startuje z nową kampanią marki Ketoangin. Za kreację odpowiada agencja AżTuNagle.
Celem kampanii jest wsparcie launchu nowego leku Ketoangin na silny ból gardła.
– To była jedna z tych niezwykle rzadkich sytuacji, kiedy klient farmaceutyczny nie tylko pozwala, ale wręcz zachęca do tworzenia odważnych, niestandardowych pomysłów – przyznaje Mirek Kulisz z kreacji AżTuNagle.
Stąd narodziła się koncepcja, by walkę z uciążliwym bólem gardła porównać do walki ze smokiem, a całość osadzić w średniowiecznej scenerii znanej z filmów fantasy.
Spot powstał metodą hybrydową, w 3 równoległych światach: live shoot z udziałem aktorów wybranych w castingu, klasyczna animacja 3D, która stworzyła zalążki planu oraz AI, która zintegrowała całość dodając nieco filmowej magii.
Za strategię i kreację odpowiada agencją AżTuNagle. Spot wyreżyserowany przez Adriana Chudka wyprodukowało M5 Film.
Emisję spotów 30”, 15” i 8” zaplanowano w TVP, TVN i Polsacie.