w

#BECIAKI, czyli ratujemy życie Ani Tułeckiej

#beciaki, czyli ratujemy życie ani tułeckiej

#Beciaki to akcja, w której bierze udział cała branża eCommerce w Polsce, jednoczą się wszyscy, którzy działają online i nie tylko. Informacja o chorobie Ani, która walczy z nieznośnym rakiem płuc i potrzebuje natychmiastowej pomocy, dzięki osobom obecnym na konferencji Internet Beta 2016 i Marcinowi Majznerowi prezesowi w CupSell.pl, który nagrał pierwsze video i opublikował je na Facebook’u, roznosi się w sieci, jak świeże bułeczki o świcie w piekarni. Wspólnym celem jest stoczenie batalii z nowotworem i zebranie 200 tysięcy złotych na leczenie Ani.

Internet Beta to legendarna konferencja organizowana co roku od kilku lat dla branży eCommerce. Beta to przede wszystkim fantastyczni ludzie, którzy co roku przyjeżdżają do Rzeszowa, aby się spotkać, porozmawiać o własnych biznesach oraz dzielić się nowinkami z branży internetowej. To wydarzenie, na którym panuje przyjazna atmosfera połączona z dawką solidnej wiedzy. Ostatniego dnia tegorocznej edycji organizator Mateusz Tułecki, który wkłada dużo pracy i swoje serce w konferencję, powiedział o nieszczęściu, które spotkało jego szwagierkę. Informacja o nowotworze Ani szczególnie utkwiła w pamięci uczestników, którzy od pierwszej chwili wiedzieli, że nie przejdą wobec tego obojętnie. Marcin Majzner prezes z CupSell.pl jako pierwszy nagrał video, które w dynamicznym tempie zaczęło być share’owane w sieci. Tym samym rozpoczął akcję, która polega na tym, aby każdy kto prowadzi biznes i oferuje jakiś produkt lub usługę wyznaczył określoną pulę, którą sprzeda, a dochód z tej sprzedaży przekazał na konto Ani. W związku z tym, że to właśnie Internet Beta była zapalnikiem do akcji pomocy, to nazwano ją “HashtagBeciaki”.

W błyskawicznym tempie z ogromnym zaangażowaniem zaczęły dołączać do akcji kolejne firmy. To bardzo szczytny cel, ponieważ każda złotówka uzyskana ze sprzedaży ich produktów oraz usług, zostanie przekazana na konto Ani. Internet ma moc, którą należy wykorzystać. Firmy, które działają w eCommerce uzyskują duże zasięgi, dzięki czemu akcja cieszy się dużym powodzeniem.

Akcja #BECIAKI, która została zainicjowana przez branżę eCommerce właśnie trwa i nadal się rozkręca w sieci. Każdy może pomóc. Jest również możliwość wpłacenia dowolnej kwoty bezpośrednio na konto Ani. W linku poniżej znajduje się więcej informacji na ten temat.
WIĘCEJ INFORMACJI O WPŁATACH DLA ANI

Krajobraz(owa) po bitwie, czyli pierwszy rok prac nad kodeksami reklamowymi

Krajobraz(owa) po bitwie, czyli pierwszy rok prac nad kodeksami reklamowymi

Lidl zaczyna się od ludzi - kampania employer brandingowa

Lidl zaczyna się od ludzi – kampania employer brandingowa