16 września br. Lidl Polska wystartował z nową kampanią employer brandingową, której celem jest przybliżenie, jakim pracodawcą jest firma i co oferuje swoim pracownikom. Hasłem „Lidl zaczyna się od ludzi” firma pragnie zaprezentować swoje wartości oraz warunki zatrudnienia pracowników i możliwości rozwoju jakie im zapewnia. Głosem kampanii są pracownicy firmy wybrani spośród 1300 kandydatów, którzy zgłosili się na casting.
Lidl Polska przełamuje stereotypy związane z pracą w handlu i oferuje swoim pracownikom atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz szansę na ciekawą karierę. Priorytetem firmy jest bycie fair wobec obecnych, jak i przyszłych pracowników, dlatego Lidl jasno komunikuje o wysokości pensji, które oferuje (np. nowo zatrudnieni pracownicy sklepów otrzymują od 2400 do 2800 zł brutto). Ponadto podczas podpisywania umowy, firma zobowiązuje się do podwyżki – po dwóch latach pracownicy otrzymują od 2850 do 3250 zł brutto.
„Wkładamy ogromny wysiłek w to, aby móc nazywać firmę Lidl Polska dobrym pracodawcą i oferować naszym pracownikom coraz bardziej atrakcyjne warunki pracy. Wiemy, że za sukcesem naszej firmy stoją ludzie. 15 000 zatrudnionych osób codziennie wzmacnia pozycję Lidla na rynku. Wspólnie tworzymy silną, dynamicznie rozwijającą się organizację, a naszym pracownikom zapewniamy stabilne zatrudnienie oraz oferujemy możliwości rozwoju” – podsumowuje Maksymilian Braniecki, Prezes Zarządu Lidl Polska.