Do agencji dołączyła Klaudia Lis oraz Katarzyna Kiełbasińska. Zmiany kadrowe wiążą się przede wszystkim z dalszym rozwojem kompetencji strategicznych oraz poszerzającym się portfolio klientów. W poprzednich miesiącach do grona marek prowadzonych przez agencję dołączyły m.in. Panasonic, Nago, Elementy, Elektrownia Powiśle, czy luksusowe marki należące do koncernu William Grant & Sons.
Do zespołu lifestyle, zarządzanego przez Kamilę Kończak dołączyła Klaudia Lis, pełniąca funkcję Senior PR Consultanta oraz Katarzyna Kiełbasińska – PR Consultant.
Klaudia Lis zanim dołączyła do zespołu Big Picture, zarządzała komunikacją wybranych marek lifestyle w agencji Warsaw Creatives. Ukończyła studia magisterskie na kierunku Public Relations na University of Westminster w Londynie, gdzie odbyła staże m.in. w dziale marketingu domu handlowego Debenhams oraz agencji A.I. PR, specjalizującej się w komunikacji marek projektanckich. W branży od 2012 roku, doświadczenie zdobywała zarówno w agencjach PR-owych, jak i kreatywnych, działając przede wszystkim w obszarze komunikacji lifestyle’owej, beauty i fashion. Współtworzyła i wdrażała strategie PR takich marek jak MAC Cosmetics, Nude by Nature, Badura czy Nespresso. Pracowała również dla Emirates Airline, Hotelu Bristol i Kazara. W Big Picture koordynuje wybrany zakres działań zespołu lifestyle’owego, prowadzi też projekty dla takich klientów jak Elektrownia Powiśle czy Glenfiddich.
Katarzyna Kiełbasińska jest związana z branżą Public Relations od 2016 roku. Od zawsze pasjonatka sportu, która swoje zainteresowania przekuła w zawód. Od początku swojej kariery zawodowej prowadziła długofalowe projekty ściśle związane ze sportem i wszystkim, co sportu dotyczy. Pracowała dla takich marek jak The North Face, Red Bull, PKN ORLEN, adidas, czy Garmin. Posiada doświadczenie związane z PR-em produktowym i korporacyjnym, działaniami wizerunkowymi oraz organizacją wydarzeń sportowych (np. Winter Sports Festival, Red Bull Bieg Zbójników, Red Bull Zjazd na krechę). W Big Picture odpowiada za obsługę marek Salomon, Elektrownia Powiśle oraz Super Prezenty.
Rozbudowa zespołu związana jest z rozwojem agencji oraz poszerzaniem biznesu o projekty strategiczne z zakresu komunikacji lifestyle, w tym budowanie autorskich platform wizerunkowych dla polskich oraz zagranicznych marek odpowiedzialnych społecznie, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru fashion, beauty oraz dóbr luksusowych.
„Naszą agencję tworzą ludzie wyjątkowi. Budując zespół, stawiamy na osoby łączące wieloletnie doświadczenie na rynku public relations z myśleniem strategicznym oraz zorientowanych na najwyższą jakość obsługi i doradztwa. Klaudia i Kasia to osoby, które w ostatnich latach zrealizowały wiele projektów dla największych polskich i międzynarodowych marek. Charakteryzuje je niesamowite wyczucie trendów oraz potrzeb klientów. Jesteśmy dumni, że takie osoby chcą budować z nami dzisiaj biznes i brać odpowiedzialność za naszych klientów.” – podsumowuje Helena Korniejew, Strategic Director.