w

Buuuu! HEINZ wprowadza na Halloween potwornie dobry majonez z czarnym czosnkiem

Buuuu! Heinz wprowadza na halloween potwornie dobry majonez z czarnym czosnkiem

To jest majonez, który rozkręci imprezę na Halloween! Heinz przynosi do Polski prawdziwego potwora w świecie majonezów – przerażająco pyszny majonez z czarnym czosnkiem.

To nie jest zwykły majonez – to majonez stworzony przez ekspertów od niezwykłych sosów. Jest idealnym dodatkiem do Halloween, który nie przepuszcza wampirów. I niech straszy!

Oto co mamy: Majonez z czarnym czosnkiem, pierwszy w swoim rodzaju, pełen korzennego czarnego czosnku i przygotowany wegańskim majonezem Heinz. To gwarantuje prawdziwy festiwal smaków, który ożywi Twoje kubki smakowe. Idealny do wszystkich Twoich przysmaków i kulinarnej sztuczki na Halloween.

Jego aksamitna i kremowa konsystencja pełna umami sprawi, że wampiry będą miały nie lada problem z opracowaniem strategii przeciwko czarnemu czosnkowi.

Majonez heinz

Nowy smak jest dostępny w trzech niesamowitych limitowanych wzorach: szkielet, dynia i oczywiście wampir. Możesz go znaleźć w najlepszych sklepach na terenie całej Polski.

Gosia Michalak-Wojskowicz, Senior Category Product Manager w Heinz, mówi: „W Heinz czujemy super straszną Halloweenową atmosferę związaną z wprowadzeniem naszego piekielnie pysznego i przerażająco dobrego majonezu z czarnym czosnkiem. Nie możemy się doczekać, aż fani Heinz w Polsce doświadczą tej nowej, wyjątkowej kreacji na Halloween. Nowy majonez z czarnym czosnkiem jest tak dobry, że nawet wampiry nie mogą się oprzeć”

Co więcej, nasz nowy smak nie zawiera żadnych sztucznych barwników, aromatów ani konserwantów i nadaje się zarówno dla wegetarian, jak i wegan. To oznacza, że każdy może cieszyć się okropnie dobrym smakiem w Halloween (no, chyba że jesteś wampirem).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Adam sztaba

Adam Sztaba ambasadorem kampanii Miele Polska

Customer experience a user experience. Różnice i punkty styczne

Customer Experience a User Experience. Różnice i punkty styczne