w ,

Casebook IAB MIXX Awards 2024: Trendy w kampaniach reklamowych

Influencerzy baroku bookcase

Reklama cyfrowa w 2025 roku będzie opierać się na jeszcze większym wykorzystaniu zaawansowanych technologii i AI, poruszaniu istotnych społecznie tematów, takich jak inkluzywność, zrównoważony rozwój, zdrowie psychiczne czy bezpieczeństwo cyfrowe. Kampanie marketingowe, które zostały nagrodzone w konkursie IAB MIXX Awards 2024, doskonale pokazują, jak kreatywne połączenie tych trendów pozwala na tworzenie reklamy skutecznej, wartościowej i angażującej. Digital wyrósł na główny motor marketingu, dawno przekraczając Rubikon połowy wydatków na działania reklamowe, a twórcy kampanii otwierają się na tezę, że efektywność można mierzyć różnymi, często złożonymi kryteriami. W nadchodzących latach digital stanie się kluczowym narzędziem do wywoływania realnych zmian w postawach i zachowaniach odbiorców.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kto jeszcze trwa w postanowieniach noworocznych, a kto już się poddał? [badania]

Kto jeszcze trwa w postanowieniach noworocznych, a kto już się poddał? [Badania]

Rozliczenie pit 2024 przewodnik dla freelancerów

Rozliczenie PIT 2024: Przewodnik dla freelancerów i samozatrudnionych