Franczyzowa sieć pizzerii Da Grasso rozpoczęła właśnie szeroko zakrojoną kampanię reklamową. Z początkiem lutego wystartowała pierwsza odsłona promocyjna marki w telewizji. Za kreację spotu i produkcję digital odpowiada NuOrder, za strategię, prowadzone działania i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia. Kampania obejmuje obecność marki w obszarze 360°.
Spółka DaGrasso to firma z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku, wielokrotnie doceniana przez swoich klientów m.in. „Laurem Konsumenta” czy tytułem „Jakości Roku”.
Spot telewizyjny w obszarze kreacji nawiązuje i rozwija wypracowane przez markę elementy komunikacji – m.in. postaci personifikujące poszczególne smaki pizzy. Całość produkcji została wykonana jako animacja 3D z elementami fotograficznymi i skanami obiektów.
Promocja w telewizji obejmuje emisje spotu m.in w TVP1, TVP2, Polsacie oraz w stacjach tematycznych, takich jak TVN7, Polsat News, AXN, TTV, Polsat Sport. Co więcej, spot wyświetlany jest równolegle na platformach VOD – Player, IPLA – oraz na YouTube’ie.
Oprócz promocji spotu w telewizji oraz na platformach VOD, przewidziane są kolejne odsłony – w social mediach oraz intensyfikujące sprzedaż zarówno online, jak i w lokalach.
Celem kampanii jest rozpowszechnienie stałej oferty DaGrasso – dużej pizzy w cenie średniej przy zakupie napoju. Współpraca marki z domem mediowym obejmuje również całoroczne wsparcie w realizacji działań reklamowych, w tym kampanie promujące sezonowe okazje.
Marka komunikuje się ze swoimi konsumentami w swobodnym i „od przyjaciół dla przyjaciół” tonie. W takiej też narracji przewidziane są dalsze działania.