w

Cyber Kids on Real ponownie dla kanału Comedy Central

Cyber kids on real ponownie dla kanału comedy central

Agencja Cyber Kids on Real zrealizowała kampanię promocyjną nowego sezonu kultowego serialu “Blok Ekipa”, emitowanego w stacji Comedy Central. Kampania, której celem jest pozyskanie nowej widowni ruszy 25 września, wraz z premierą serialu. Jest emitowana na platformach internetowych i telewizyjnych VIACOM, w prasie (Playboy, CKM i Fakt) oraz na platformach: Interia.pl i Media Impact Polska i w social mediach.

„Blok Ekipa” to animowany serial Bartosza Walaszka (autora m.in. serialu „Kapitan Bomba”), który ironicznie odnosi się do polskiej rzeczywistości. Serial na YouTube przyciąga niemal 800 000 subskrybentów, a najpopularniejsze odcinki notują ponad 2 miliony odsłon.

Agencja Cyber Kids on Real stworzyła koncepcję kreatywną kampanii, zrealizowała wszystkie jej formaty oraz przygotowała landing page: http://blokekipa.comedycentral.pl z rozrywkowym kontentem, konkursem i grą.

Wymyślając kampanię dla tak wyrazistego serialu, kreacja musi znajdować się w jego estetyce. Dzialiśmy w jego przestrzeni, nie tworząc alternatywnego, zbędnego kontentu. W świat „Blok Ekipy” zaimplementowaliśmy spójną z serialem ideę, stąd hasło przewodnie kampanii „Kto nie chciał nosić teczki, musi dźwigać broweczki.” – powiedział Dominik Cymer, Dyrektor Kreatywny Cyber Kids on Real

Cyber Kids on Real współpracuje z Comedy Central od 2015 roku.

Leo burnett i samsung electronics polska stworzyły program edukacyjny #iwieszjak

Leo Burnett i Samsung Electronics Polska stworzyły program edukacyjny #iwieszjak

„miło cię widzieć” na moście gdańskim

„Miło Cię widzieć” na Moście Gdańskim