w ,

Daria Polarczyk i Magda Chętnik z awansami w Feeders Agency

Feeders agency dziewczyna z kalafiorem

Daria Polarczyk awansuje na Managing Directora w Feeders Agency. Magda Chętnik nowym Client Service Directorem. Kolejny awans w Feeders Agency, jednej z wiodących agencji kreatywnych w Polsce. Na stanowisko Managing Directora awansuje Daria Polarczyk. która do tej pory pełniła funkcję Client Service Director. Jej miejsce zastąpi Magda Chętnik – wcześniej Head of Operations w agencji Labcon (Group One).

Daria Polarczyk z branżą reklamową jest związana od przeszło 20 lat. Swoje doświadczenie zaczynała w takich agencjach sieciowych, jak Publicis czy Y&R, obsługując zarówno marki międzynarodowe (m.in. L’Oreal, HP, Danone, Mercedes Benz), jak i polskie (m.in. Maspex, Kompania Piwowarska).  W Feeders Agency jest od niemal samego początku jej istnienia, gdzie z sukcesem zbudowała dział Client Service od podstaw. W ramach pracy agencyjnej odpowiadała także za obsługę takich klientów, jak m.in. Pepsico, Żywiec, Diageo, Maspex, Danone, Netflix czy BNP.

Rola Managing Directora jest dla mnie dużym zaszczytem i wyzwaniem, ale też naturalnym etapem przejścia z zarządzania działem Client Service do zarządzania całością agencji w ścisłej współpracy z Kubą Saganem i Łukaszem Szczybelskim – mówi Daria Polarczyk.

Magda Chętnik do Feeders Agency przychodzi z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży reklamowej, pracując m.in. dla takich klientów, jak: adidas, KROSS, Sephora, Under Armour, Generali, Jaguar, Samsung, Mattel, Google czy Nike. Na jej koncie znajdują się liczne projekty digital oraz 360 zrealizowana w ramach pracy w 180heartbeats czy agencji Labcon. Dodatkowo, w Labconie odpowiedzialna była także za cały zespół Client Service oraz portfolio klientów agencji jako Head of Operations. 

Daria i Magda to gwarancja mądrego rozwoju biznesu agencji i jej procesów związanych z codzienną działalnością i skutecznym prowadzeniem projektów. A także wsparcie w nadchodzących planach rozwijania nowych business units w Feeders Agency – komentuje Łukasz Szczybelski, Creative Director & Co-Founder Feeders Agency.


  1. Allegro rozwija wewnętrzny zespół marketingu
  2. Agata Krawczyk i Bartosz Jeglejewski w McCANN Poland
  3. VML wygrała przetarg na obsługę social media marki bp

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Raport grayling

Trendy w komunikacji na 2024 [raport Grayling]

Raport vml

The Future 100: 2024 [Raport VML]