w ,

VML wygrała przetarg na obsługę social media marki bp

Vml

Agencja VML wygrała przetarg na obsługę social media marki bp, przedłużając dotychczasową współpracę o kolejne dwa lata.

Zadaniem VML będzie opracowanie strategii social mediowej opartej na założeniach biznesowych klienta oraz wdrożenie tej strategii i produkcja wszystkich assetów na platformy Facebook i Instagram, a także moderacja i zarządzanie kryzysowe. Agencja będzie odpowiedzialna także za rekomendacje współprac influencerskich.

Bardzo cieszymy się, że podczas dotychczasowej partnerskiej współpracy z bp udało nam się zbudować wzajemne zaufanie. Dowodem tego są kolejne wyzwania, jakie staną przed nami w ramach realizacji założonej strategii. Dzięki jeszcze bardziej optymalnemu wykorzystaniu kompetencji kreatywnych, strategicznych oraz client engagement w zaktualizowanej strukturze VML Poland opartej o multidyscyplinarne zespoły Tribes, jestem przekonana, że będzie to owocna współpraca. Katarzyna Tomalska, Managing Partner, VML

VML jest także agencją obsługująca bp w obszarze ATL.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Reklama w inpost

Reklama w InPost – znasz już tą ofertę dla firm?

Agata krawczyk i bartosz jeglejewski w mccann poland

Agata Krawczyk i Bartosz Jeglejewski w McCANN Poland