w

Agencja Dziadek do orzechów odpowiada za komunikację marki Pukka w social media

Agencja dziadek do orzechów dla pukka
Agencja Dziadek do orzechów dla Pukka

Agencja Dziadek do orzechów nawiązała współpracę z producentem herbat Pukka, której właścicielem jest Ekaterra, wiodący na świecie producent herbaty, posiadający w swoim portfolio 34 herbaciane marki, w tym marki Lipton czy PG tips.

Współpraca rozpoczęła się od przygotowania bazowych materiałów graficznych, natomiast aktualnie Dziadek do orzechów odpowiada za realizację strategii komunikacji poprzez prowadzenie profili w mediach społecznościowych, koncepcję i realizację akcji specjalnych a także częściowo za influencer marketing.

Aktualnie na Facebooku oraz Instagramie Pukka trwa przygotowana przez Dziadka do orzechów aktywacja – 21 dni wdzięczności. Agencja opracowała ideę kreatywną, pełną komunikację – zarówno w mediach społecznościowych, jak i na stronie www oraz materiały graficzne. 

Podczas aktywacji Pukka zachęca użytkowników do pobrania ze strony internetowej specjalnie zaprojektowanego, darmowego kalendarza, w którym każdy może zapisywać swoje codzienne powody do wdzięczności. Praktyka ta polega na docenieniu rzeczy, stanów i osób, które są już obecne w naszym życiu. Docelowo jej stosowanie wzmacnia pozytywne myślenie i optymistyczne podejście do życia. 

Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z Pukka. To marka, która od niedawna jest dostępna na rynku polskim, ale jest już dobrze znana wszystkim ceniącym sobie naturalne, ekologiczne zioła i herbaty. Jesteśmy przekonani, że razem możemy dotrzeć do nowych klientów i przybliżyć im wspaniałą misję, która towarzyszy produktom marki – mówi Ewa Sulewska, content manager w agencji Dziadek do orzechów. 

Dziadek do orzechów jest wielokrotnie nagradzaną agencją reklamową, działającą od 2016 roku w Krakowie. Jej założycielami są Albert Stęclik, Tomasz Gębala i Konrad Helwig, którzy wcześniej przez wiele lat związani byli z branżą reklamową. W portfolio Dziadka do orzechów znajdują się projekty realizowane dla marek jak m.in. Netflix, Lajkonik, Tarczyn, L’Oreal, H&M, Lubella, czy Domestos. Agencja zajmuje się także tworzeniem kampanii reklamowych pro-bono dla Centrum Praw Kobiet.

 

Michał sosiński i mateusz gaca w zespole kreacji mccann

Michał Sosiński i Mateusz Gaca w zespole kreacji McCANN

Ikea wybrała walk pr do obsługi korporacyjnej i pr

IKEA wybrała Walk PR