w

E.Wedel obudzi dziecięcą radość w świecie gamingu

E. Wedel obudzi dziecięcą radość w świecie gamingu

E.Wedel rusza z projektem Wedel Up! W ramach działań firma dołączyła do grona wystawców podczas finałów Intel Extreme Masters Katowice 2018 oraz nawiązała współpracę z popularnymi gamerami. Wśród nich znaleźli się Kaluch, Dealereq, PLKD oraz RoxMb.

Niegdyś dyskredytowany jako „zabawa dla dzieciaków” gaming dziś stał się poważną rozrywką oraz nową, coraz popularniejszą gałęzią sportu. Wydarzenia esportowe przyciągają setki tysięcy uczestników, a szaleńczo rosnąca popularność kanałów gamingowych w Internecie uczyniły z tej dziedziny poważny biznes. Także tutaj E.Wedel będzie przywracać dziecięcą radość. Projekt Wedel Up! swoją oficjalną inaugurację będzie miał podczas jednego z największych wydarzeń esportowych na świecie – Intel Extreme Masters Katowice 2018 – które w zeszłym roku przyciągnęło ponad 170 000 gości i miliony widzów. W tym roku E.Wedel dołącza do wystawców IEM Expo z własną gamingową strefą podczas finałów 2-4 marca br.

E. Wedel obudzi dziecięcą radość w świecie gamingu

W strefie Wedel Up! nie zabraknie mnóstwa czekoladowych atrakcji, jak np. wielka czekoladowa rzeźba, którą uczestnicy wydarzenia będą mogli wspólnie zjeść czy zestawy słodkości dla każdego gracza. Tym, co będzie wyróżniało stanowisko marki, to zupełnie inne podejście do grania. Dla uczestników IEM Wedel przygotował strefę z trzema grami (CS:GO, Pro Evolution Soccer, Project CARS 2), do każdej proponując nietypowe zasady. W rozgrywkach nie będzie wygranych, liczyć się będzie dobra zabawa i dziecięca radość z niej czerpana.

E. Wedel obudzi dziecięcą radość w świecie gaminguProjekt Wedel Up! oraz uczestnictwo Wedla w IEM wpisują się w nową platformę komunikacyjną marki – mówi Magdalena Kołodziejska, rzecznik prasowy marki E.Wedel – Rosnąca ranga esportu przechyla szalę na stronę rywalizacji, odciągając uczestników od czystej radości z grania. Na stoisku Wedel Up! zagramy inaczej. Będziemy budzić dziecięcą radość w graczach i przypominać, że sportowa rywalizacja jest istotna, ale dobra zabawa i czerpanie radości są najważniejsze – dodaje Magdalena Kołodziejska.

W budzeniu dziecięcej radości na IEM Katowice Wedla wesprą popularni gamerzy. Należą do nich dwaj gracze Minecraft – Dealereq i RoxMb; gracz GTA – Kaluch; oraz najbardziej popularny gracz FIFA – PLKD. Wspólnie z internetowymi twórcami Wedel zorganizował również konkurs, w którym do wygrania jest 12 karnetów na IEM 2018.

Więcej informacji na temat Wedel Up! oraz konkursu znajduje się na stronie www.wedelup.pl.

Obsługa projektu:
Komunikacja i działania z influencerami: Walk PR
Przygotowanie platformy gamingowej, komunikacja w Internecie oraz organizacja konkursu: agencja J.
Współpraca z IEM i koordynacja projektu: OMD

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Kamikaze z obsługą kaufland polska w social media

Kamikaze z obsługą Kaufland Polska w social media

Golden submarine wygrywa przetarg w nivea

Golden Submarine wygrywa przetarg w NIVEA