Facebook przedłuża możliwość organizowania płatnych wydarzeń online i dodaje nowe narzędzia, które pomogą w podtrzymywaniu relacji pomiędzy twórcą a fanami oraz sprawią, że komunikacja między nimi będzie szybsza i wygodniejsza.
Od dziś na Facebooku są dostępne nowe, łatwe w użyciu narzędzia, które zostały zaprojektowane, aby pomóc twórcom lepiej i skuteczniej budować relacje z subskrybentami.
Za pośrednictwem edytora postów dla urządzeń mobilnych twórcy mogą teraz udostępniać publikacje, które są widoczne tylko dla subskrybentów, a także mieć dostęp do zarządzania subskrypcjami bezpośrednio z aplikacji na telefonie, co znacznie ułatwi komunikację z fanami. Ponadto twórcy będą mieli możliwość wyróżnienia nowych subskrybentów w postach i relacjach oraz otrzymywać rekomendacje na temat komentarzy o wysokim priorytecie – tak, aby nie przegapić ważnych odpowiedzi na swoje publikacje.
Facebook ogłosił, że przedłuża możliwość pobierania opłat za dostęp do wydarzeń transmitowanych na żywo do 2024 roku. Dzięki tej funkcji właściciele biznesów, twórcy i wydawcy mogą zarabiać na wydarzeniach organizowanych na Facebooku.
Monetyzacja wydarzeń online polega na jednorazowej opłacie pobieranej od każdej osoby, która chce wziąć w nich udział. W celu okazania wsparcia wszystkim użytkownikom aktywnie działającym na platformie, Facebook nie będzie pobierać opłat od twórców za organizację takiego typu wydarzeń przez co najbliższy rok. Funkcja jest dostępna w Facebook Live – można ją włączyć podczas transmisji na żywo, co pozwala twórcom na zorganizowanie kameralnych wydarzeń, zapewniających większą interakcję z ich odbiorcami.