Dziś premiera spotu, który dla Browaru Birbant przygotowała agencja kreatywna FLOV. Celem produkcji było przybliżenie szerszym kręgom odbiorców filozofii, która przyświeca produkcji i konsumpcji piwa rzemieślniczego. Nacisk na jakość, dobre składniki, przemyślaną recepturę.
Całościowa komunikacja browaru, z pomocą agencji FLOV prowadzona jest pod znakiem szczerości i taki właśnie jest też spot wideo. Naturalne ujęcia, nacisk na pokazanie określonego stylu życia, prawie dokumentalna historia – tym chcą ująć widza a także jury na konkursie organizowanym przez Wrocławski Festiwal Dobrego Piwa.
W stu procentach ufamy specjalistom z Flov tak jak oni wiedzą (i często sprawdzają), że warzymy dobre piwo. Powierzenie im realizacji spotu wideo po całej naszej oprawie graficznej było naturalnym wyborem. Praca na planie była przyjemnością. Mamy nadzieję, że poczują ją także widzowie. – mówi Krzysiek Kula, wspólnik z Browaru Birbant.
Browar Birbant: http://browarbirbant.pl