Grayling Poland podpisał kontrakt z firmą Circle K Polska, dotychczas znaną jako Statoil Fuel & Retail Polska. Zadaniem agencji będzie opracowanie i wdrożenie kompleksowej strategii komunikacji korporacyjnej spółki, prowadzenie jej biura prasowego oraz bieżące doradztwo w zakresie komunikacji wewnętrznej
oraz działań B2B. Projekt realizowany jest w ramach działu korporacyjnego przez zespół w składzie: Bartosz Sroka, Senior Account Manager oraz Paulina Deryło, Account Executive.
Stała umowa to już kolejny etap współpracy pomiędzy Grayling Poland a Circle K Polska. Wcześniej firmy współpracowały na zasadzie projektowej przy organizacji trzech eventów mających na celu wprowadzenie marki Circle K na polski rynek.
– Udana organizacja serii eventów rebrandingowych, w tym m.in. oficjalnie rozpoczynającego proces zmiany marki Statoil na Circle K uroczystego otwarcia pod nowym szyldem naszej flagowej warszawskiej stacji, potwierdziła zarówno ogromne zaangażowanie zespołu Grayling Poland, jak i to, że doskonale rozumie on specyfikę branży paliwowej i convenience – mówi Mirosław Caputa, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji w Circle K Polska. I dodaje: – Wierzę, że wspólnymi siłami uda nam się nie tylko z sukcesem dokończyć proces wprowadzania marki Circle K na polski rynek, ale również zbudować jej silny wizerunek, który będzie w pełni odzwierciedlał naszą filozofię i wyznawane przez nas wartości.
– Z punktu widzenia specjalistów ds. komunikacji współpraca ze spółkami, które dopiero rozpoczynają swoją działalność na lokalnym rynku stanowi szczególne wyzwanie. Będziemy praktycznie od podstaw budowali rozpoznawalność marki Circle K, a to zawsze wymaga dużej odpowiedzialności. Jestem przekonana, że dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu i know-how będziemy dla Circle K solidnym partnerem – powiedziała Anna Popłonkowska, Dyrektor Działu Korporacyjnego Grayling Poland.
Circle K jest największym brandem kanadyjskiego koncernu Alimentation Couche-Tard Inc., który ogłosił decyzję o stworzeniu nowej, globalnej marki Circle K, zastępując tym samym dotychczasowe: Mac’s, Kangaroo Express, Circle K, Topaz oraz Statoil. Firma obecna jest na polskim rynku od 1992 r. (przed 1 kwietnia 2016 r. jako Statoil Fuel & Retail Polska) i prowadzi sieć 352 stacji paliw. W Europie marka Circle K widnieje na stacjach paliw w Norwegii, Szwecji i Danii. W tych krajach proces rebrandingu został już zakończony. Prace związane ze zmianą marki prowadzone są nadal w sieci stacji paliw w krajach bałtyckich (Litwa, Łotwa i Estonia), a w kolejnym roku rozpoczną się także w Irlandii oraz Rosji. W Polsce działania związane ze zmianą marki Statoil na Circle K potrwają do końca marca 2018 r.