w

H2O dla Bakoma

Aktywacja jest częścią nowej strategii komunikacji marki, której celem jest zbudowanie różnorodnych i atrakcyjnych dla konsumenta kontekstów konsumpcji. Działania realizowane są z zaangażowaniem ambasadorki – Katarzyny Bosackiej.

Inspiracja oraz przeniesienie jej do życia konsumentów – to dwa główne filary startującej właśnie aktywacji „GOTUJ NATURALNIE”. W jej ramach marka wraz z Katarzyną Bosacką chcą pokazać, że jogurt naturalny to ciekawy dodatek do wielu dań bez względu na porę dnia.  

Elementem, który ma zaktywizować fanów marki do realnego skorzystania z aktywacji jest kilkuetapowy konkurs kulinarny, w którym do wygrania są rowery marki Kross, roboty kuchenne iCoook, pucharki Krosno oraz e-book z przepisami na bazie jogurtu naturalnego Bakoma . 

Aby zwiększyć zasięg, aktywacja jest wsparta komunikacją na opakowaniach jogurtu oraz szeregiem działań digitalowych: komunikacją na kanałach SoMe własnych oraz ambasadorki 

W ramach aktywacji powstał także dedykowany landing page www.naturalniewkuchni.pl oraz dedykowana komunikacja na profilu marki na Facebooku pod nazwą Kuchnia Jogurtowa. 

H2O Creative jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie aktywacji – począwszy od konceptu, poprzez przygotowanie sesji zdjęciowej, po realizację i koordynację konkursu.

Strategia content marketingowa

Jak wykorzystać archetypy w strategii content marketingowej?

Artykuł ekspercki

Dlaczego artykuł ekspercki jest lepszy od tradycyjnych artykułów sponsorowanych i jakie może przynieść korzyści?