Ile kosztuje nowy samochód? Tyle, ile na niego wydasz podczas całego okresu użytkowania. Zakup auta to dopiero początek.
Najnowsza kampania Volkswagena, za kreację której odpowiada agencja Hand Made, edukuje czym jest TCO. Bo to TCO to także „Twoje Centrum Oszczędności”. Wybierając mądrze, z czasem możemy zyskać więcej.
Kampania TCO Volkswagena była wyzwaniem kreatywnym z kilku powodów. Wiedzieliśmy, że temat budzi u ludzi emocje, ale treść jest wymagająca i techniczna. Naszym celem stało się więc przekazanie kluczowej wiedzy w sposób emocjonalny i angażujący. Koniecznie z jasnym wnioskiem, o którym jesteśmy przekonani: wybierając Volkswagena wydasz mniej, a będziesz jeździł lepszym samochodem. Odpowiedzią na wszystkie te kwestie okazało się zbudowanie historii z symbolem w centrum oraz dobranie angażującej, wyróżniającej formy – animacji.
MIŁOSZ SROKA, DYREKTOR KREATYWNY W AGENCJI HAND MADE
Z Volkswagenem naprawdę zyskamy więcej.Kampania reklamowa obejmuje telewizję, prasę oraz online. Za kreację odpowiada agencja Hand Made, spot został wyreżyserowany przez Karola Kołodzińskiego, za zakup mediów dom mediowy PHD Rocket, a film został wyprodukowany przez One Production.
Hand Made to agencja reklamowa full service z 11-letnim doświadczeniem. Realizuje kampanie we wszystkich mediach – od telewizji, przez internet (w tym social media), BTL i eventy, aż po PR czy niestandardowe działania komunikacyjne. Hand Made została wyróżniona tytułem “Agencja Reklamowa 2017: krakowska siła” w raporcie Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2017, przygotowanym przez Media Marketing Polska oraz Kantar Millward Brown.