w

Igor Pietrzak pokieruje działem UX w IMAGINE

Igor pietrzak

Wcześniej zespół UX funkcjonował w ramach Działu Graficznego, który został obecnie wzmocniony i dołączył do niego Daniel Kmieć.

Agencja IMAGINE wydzieliła w swoich strukturach nowy dział – UX (User Experience). Dotychczas obszar UX był w agencji integralną częścią Działu Graficznego. Szefem nowo utworzonego działu został Igor Pietrzak, Art Director, a także współudziałowiec agencji.

– Branża digital bardzo szybko się zmienia, rozwarstwia. Jej poszczególne składniki w szybkim tempie ewoluują w samodzielne, profesjonalne dziedziny. Wyodrębnienie działu UX wynika właśnie z ciągle zmieniającej się specyfiki i wymagań rynku – mówi Igor Pietrzak.
– Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w projektowaniu serwisów komercyjnych takich jak np. Orange, Orange Finanse, Ruch.pl, mBank, Multibank oraz opracowywaniu rozmaitych procesów wewnętrznych, mogę łączyć umiejętności graficzne i analityczne, a co za tym idzie – wnieść do dziedziny UX wiele nowych rozwiązań. Mimo wyodrębnienia działu UX, nadal będę zaangażowany w zadania czysto graficzne, gdyż praca UX, opracowywanie UI oraz zadania kreatywne to dziedziny mocno ze sobą powiązane. – dodaje.

Jednocześnie Dział Graficzny agencji został wzmocniony. Dołączył do niego na stanowisko Graphic Designer Daniel Kmieć, który bezpośrednio przed przejściem do IMAGINE pracował przez 2 lata jako Graphic Designer w agencji Deloitte Digital, a wcześniej m.in. przez 4 lata jako Senior Graphic Designer w agencji Sfera.
* * *
IMAGINE to agencja interaktywna zatrudniająca specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w zakresie komunikacji e-marketingowej i projektowania graficznego. Specjalizuje się w działaniach z zakresu wsparcia sprzedaży, pozycjonowania marki w internecie, promocji w sieci oraz identyfikacji wizualnej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Youtuberzy mamiko i naruciak w produkcji axn

YouTuberzy Mamiko i Naruciak w produkcji AXN

Millennialsi w sieci. Jak dotrzeć do generacji y ze swoim e-commerce?

Millennialsi w sieci. Jak dotrzeć do generacji Y ze swoim e-commerce?