Pełna agenda drugiej edycji najbardziej oczekiwanej konferencji dla e-handlu w tym roku jest już znana. Od 25 do 27 marca w Krakowie na II Kongresie Dyrektorów E-commerce pojawią się najważniejsi przedstawiciele branży w Polsce i za granicą, w tym Euroflorist, organizacja E-commerce Europe, Merlin.pl, Nexterio, Brink Group, Leroy Merlin, Toys’r’us czy Empikfoto.pl
– Czeka nas ponad 10 godzin merytorycznych prelekcji. Do wspólnej, branżowej dyskusji o polskim i zagranicznym e-handlu oraz szansach i barierach rynku europejskiego udało się nam zaprosić kluczowych graczy rynku – zdradza Michał Kraus, koordynator konferencji. Trwa rejestracja na wydarzenie: http://www.kongresecommerce.pl/.
Do udziału w II edycji Kongresu organizowanej z myślą o właścicielach, managerach e-commerce, dyrektorach sprzedaży firm prowadzących sprzedaż wielokanałową oraz członkach zarządu odpowiedzialnych za rozwój sprzedaży, z pewnością przekonuje agenda. Swoją wiedzą i doświadczeniem zaproszeni eksperci będą dzielić się w trzech blokach tematycznych:
OMNICHANNEL COMMERCE
O prowadzeniu sprzedaży w wielu kanałach, nowych typach konkurencji i inspiracjach modelu biznesowego e-commerce w Polsce i zagranicą, opowie m.in. Jorij Abraham, E-commerce Europe, Grzegorz Wójcik, E-commerce Poland, a także Janine Nöthlichs, redaktor naczelna portalu e-commercefacts.com
WYZWANIA BRANŻOWE W E-COMMERCE
O tym, jakie wyzwania stawia branża e-commerce wyjaśni m.in. Hisham Shila, Brink Group, Andrzej Świderski, Euroflorist, a także Przemysław Porada, Leroy Merlin.
SPRZEDAŻ W MODELU B2B
O tym jak wdrażać platformy B2B, a także optymalizować biznes dzięki sprzedaży w modelu B2B opowiedzą między innymi Paweł Szymczyk oraz Jolanta Gałązka, Szef Logistyki w firmie Tubądzin.
O najważniejszych trendach, które rządzą w branży e-commerce zaproszeni eksperci wraz z gośćmi będą mogli porozmawiać podczas sesji firside chat, warsztatów oraz w kuluarach otoczeni scenerią najpiękniejszego polskiego miasta.
Na wydarzenie zaprasza Organizator – Grupa Unity wraz z Partnerami – Raben, Go.pl, Przelewy24 oraz Patronami medialnymi. Pełna agenda konferencji oraz rejestracja dostępne są na: http://www.kongresecommerce.pl/.
Źródło: mat. pras.