w ,

Wraca merlin.pl – Change Serviceplan wygrał przetarg na kampanię wizerunkową

Merlin. Pl

Agencja kreatywna Change Serviceplan (Group One) przygotuje relaunch merlin.pl, jednego z trzech najbardziej rozpoznawalnych sklepów internetowych w Polsce. Change Serviceplan odpowiada za kampanię wizerunkową i repozycjonowanie marki, po długiej nieobecności merlin.pl w mediach. Szerokozasięgowa kampania ATLowa
[w planie jest telewizja, outdoor i internet], to kolejny krok w dynamicznym rozwoju merlin.pl, po zmianie struktury właścicielskiej i starcie nowej platformy w 2016r.

Change Serviceplan, który wcześniej pracował m.in. dla Empik i Amazon, stworzy kompleksowy koncept kreatywny dla marki merllin.pl – m.in kampanię telewizyjną, która  odświeży wizerunek marki. Działania reklamowe na dużą skalę zaplanowane na ten rok są związane z nowym etapem rozwoju merlin.pl. Za biznes od listopada 2015 r. odpowiada nowy właściciel – notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie  i specjalizująca się w e-commerce spółka Merlin Group S.A.

Merlin.pl to jeden z najstarszych, największych i najbardziej rozpoznawalnych sklepów internetowych w Polsce. Od 1999 r. zdobył zaufanie blisko 4 milionów klientów, każdego miesiąca wysyłając do nich setki tysięcy produktów z oferty ponad 200 000  w różnych kategoriach: książka, muzyka, film, zabawki, gry, kosmetyki.

Change Serviceplan zaproponował najbardziej kompleksową, uniwersalną i długoterminową strategię komunikacji, która przekonała nas od razu. Jestem pewny, że kampania merlin.pl zostanie zauważona i będzie pozytywnie przyjęta przez klientów i branżę reklamową – powiedział Marek Friedman, Wiceprezes ds. Marketingu i Sprzedaży Merlin Group S.A.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare, który wygrał obsługę Merlin Group w zeszłym roku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ewa kumorek-fedor

Ewa Kumorek-Fedor dyrektorem ds. Public Relations w Communication Unlimited

Popularność twitter. Com spada w weekendy

Popularność Twitter.com spada w weekendy