in

Jak internet zmienia media?

Jak internet zmienia media?

Odpowiedzi na pytania, w którą stronę zmierzają media oraz jaka jest przyszłość dziennikarstwa, będą szukać organizatorzy konferencji „Social Media Day Poland”. A także prelegenci – m.in. Jacek Żakowski, Tomasz Machała, Kamil Dąbrowa i Kominek. Najbliższe spotkanie, poświęcone rewolucji komunikacyjnej, odbędzie się już 22 lutego br. w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.

Logo smd

„Social Media Day Poland” to cykl konferencji o social media i rewolucji komunikacyjnej, jaka się dzięki nim dokonała oraz polski akcent w światowych obchodach Dnia Mediów Społecznościowych. 22 lutego 2013 roku w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego odbędzie się już dziewiąta edycja wydarzenia. Jakie tematy zostaną omówione podczas najbliższego spotkania?

– Chcielibyśmy porozmawiać o tym, jak internet zmienia media: o odpowiedzialności, o komunikacji społecznej, o nowym otoczeniu medialnym oraz opiniotwórczości AD 2013 – mówi Szymon Sikorski, pomysłodawca „Social Media Day Poland”, prezes Agencji Publicon.

Wśród prelegentów wydarzenia znajdą się: Jacek Żakowski (Polityka), Tomasz Machała (NaTemat.pl), Kamil Dąbrowa (Program Pierwszy Polskiego Radia), Marcin Gadziński (Sport.pl), Tomasz Tomczyk (bloger znany jako Kominek), Paweł Czuma (Urząd Miejski Wrocławia) oraz Dominik Kaznowski (Publicon).

Inspiracją dla organizacji tego spotkania było kilka bardzo istotnych faktów. W grudniu 2012 roku zaprzestano w USA drukowania Newsweeka. Uznawana za najbardziej opiniotwórczą rodzimą gazetę „Rzeczpospolita” wydrukowała tekst o trotylu, który stał się przyczynkiem do dyskusji na temat rzetelności dziennikarskiej. „Press” opublikował krytyczny tekst o obiektywności Natemat.pl – serwisu dziennikarskiego budowanego w znakomitej większości w sposób społecznościowy. W blogosferze dzieje się wiele: środowisko blogerów staje się coraz bardziej opiniotwórcze, blogerzy coraz częściej pełnią funkcje autorytetów, krytykują firmy i… wygrywają z nimi spory. Dlaczego tak się dzieje? Jaka jest przyszłość dziennikarstwa? Jak sytuację oceniają dziennikarze mediów tradycyjnych i internetowych oraz blogerzy? Czy opłaca się kupować reklamy w gazetach? O tym i o wielu innych aspektach rewolucji mediów będzie można dowiedzieć się już 22 lutego we Wrocławiu.

Do bezpłatnego wzięcia udziału w konferencji zaproszeni są zarówno studenci, jak i eksperci branży, a także wszystkie osoby zainteresowane tematem rewolucji komunikacyjnej. Po konferencji organizatorzy zapraszają na rozmowy kuluarowe do Grand Cafe (Pl. Grunwaldzki 27, Grunwaldzki Center).

Więcej informacji o konferencji znajduje się na oficjalnej stronie wydarzenia: www.socialmediaday.pl i na fanpage’u: facebook.com/smdaypoland

Źródło: mat. pras.

Jak tworzyć skuteczne reklamy bannerowe?

Jak tworzyć skuteczne reklamy bannerowe?

Marta krzemińska awansuje na stanowisko head of client service w peppermint powered by quad

Walentynkowe plany internautów