Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Publicon i Travelist rozpoczynają współpracę 

publicon travelist

Agencja Publicon poinformowała w piątek o rozpoczęciu współpracy z portalem Travelist. Celem działań na najbliższe miesiące ma być zachęcenie Polaków do rezerwacji obiektów noclegowych po kryzysie spowodowanym pandemią.

Travelist.pl to pierwszy w Polsce portal łączący w sobie funkcje serwisu rezerwacyjnego oraz magazynu podróżniczego. W nowoczesny sposób inspiruje niemal 6 mln zarejestrowanych użytkowników do planowania wypoczynku w kraju i za granicą, prezentując wyselekcjonowane oferty blisko z 1000 hoteli i pensjonatów. 

Od 2014 r. Travelist.pl jest członkiem międzynarodowej grupy Secret Escapes, obecnej w ponad 20 krajach na trzech kontynentach, finansowanej przez największe fundusze inwestycyjne, m.in. Google Ventures. W 2016 r. spółka stanęła na podium największych serwisów rezerwacyjnych w Polsce, a w 2019 r. znalazła się w gronie tysiąca najszybciej rozwijających się firm w Europie wg prestiżowego rankingu FT1000 Financial Times.   

– Ogromnie cieszymy się na tę współpracę. Travelist to nie tylko solidny i merytoryczny partner, ale także lider w swojej kategorii – jestem więc tym bardziej dumny, że portal zaufał naszemu doświadczeniu. Sektor turystyczny stawia przed markami arcyciekawe wyzwania w dobie pandemii, a powracające do łask usługi hotelarskie jawią się już jako mocno konkurencyjny rynek. Zespół, który utworzyliśmy dla Travelist, ma jednak pokaźne doświadczenie w tym obszarze – odpowiadał za zrealizowane z sukcesem kampanie grupy Tatry Super Ski oraz miasta Świnoujście – mówi Szymon Sikorski, CEO & Founder Publicon. 

Współpraca Travelist i Publiconu rozpoczęła się wraz z początkiem marca, choć przygotowania do niej trwały już od lutego. Efektem wspólnych działań jest realizowana obecnie kampania #HotelowePokusy, która ma zachęcić Polaków do rezerwacji obiektów noclegowych.  

– W każdym aspekcie naszej działalności zawsze kierujemy się tym samym motto – we love data”. Dzięki analizie danych możemy poszczycić się bardzo dobrą znajomością rynku i zachowań konsumenckich. Choć na etapie ofertowym zawiesiliśmy poprzeczkę dość wysoko, Publicon przedstawił nam spójną i opartą na realnych insightach wizję. Mamy podobny sposób myślenia, a przed sobą jasne zadanie – rozruszanie polskiej turystyki w najbliższych miesiącach – komentuje Krzysztof Dębski, Marketing Director w Travelist. 

Zakres zadań agencji obejmie ponadto działania PR, kontakt z mediami, influencer marketing, copywriting, obsługę wydarzeń i biura prasowego oraz doradztwo strategiczne. Za obsługę po stronie Publiconu odpowiadać będzie Edyta Bieda (Senior PR Manager), Adrian Pokrywka (PR Executive) oraz Barbara Szydłowska (PR Executive) wraz z zespołem graficznym. 

W ostatnich miesiącach największa wrocławska agencja powitała w gronie swoich klientów również kilka innych marek – m.in. spółkę BDO Advisory czy Zarząd Transportu Metropolitalnego – największego organizatora transportu publicznego w Polsce. W 2021 roku Publicon będzie świętować 15 lat istnienia w branży PR. 


Zobacz też:

Agencja PR – czym się zajmuje?

Marketing internetowy – bez niego sprzedaż nie istnieje?

Przedsiębiorcy, którzy lubią mieć wszystko pod kontrolą, teraz samodzielnie stworzą nawet stronę internetową

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *