w

Co przyniesie 2025 w digital marketingu? Start prac grup roboczych IAB Polska

Iab polska

Jakie są główne priorytety IAB Polska na najbliższe miesiące? Aktualizacja standardów reklamy cyfrowej, bezpieczeństwo najmłodszych użytkowników internetu, zjawisko attention, czyli rosnące znaczenie pomiarów opartych na uwadze w reklamie, a także retail media. Przed nami nowe badania i publikacje z zakresu DOOH, mierzenia efektywności kampanii, digital PR-u, SEM, marketingu w grach oraz zrównoważonego rozwoju i ESG.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Mullenlowe group polska wiecej niz myslisz

MullenLowe Group z kampanią „Polska. Więcej niż myślisz” promująca Polskę jako zaskakującą destynację turystyczną

Otomoto powraca z kampanią „prawdziwe historie”

OTOMOTO powraca z kampanią „Prawdziwe Historie”