w ,

Jak reklamować NGO w internecie bez dużego budżetu? Materiał ekspercki Grupy Roboczej SEM IAB Polska

Jak reklamować ngo w internecie bez dużego budżetu? Materiał ekspercki grupy roboczej sem iab polska

Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają NGS’om co zrobić, by zwiększyć widoczność w wyszukiwarkach internetowych bez ponoszenia ogromnych nakładów finansowych. Stworzony przez nich poradnik wychodzi naprzeciw specyficznym potrzebom organizacji działających często w warunkach ograniczonych zasobów ludzkich i budżetowych oferując szereg konkretnych wskazówek dotyczących SEM, SEO, analityki, tworzenia treści, a także darmowych i płatnych narzędzi do działań reklamowych w sieci.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Leap day

29 luty – dodatkowy dzień w roku przestępnym 2024

Program do projektowania wnętrz

Jak wybrać odpowiedni program do projektowania wnętrz?