w

Jestem konsumentem – finansowa edukacja w rytmie disco

Jestem konsumentem – finansowa edukacja w rytmie disco

Lot na frani, Atari w roli instrumentu i kosmiczna ucieczka przed komornikiem, czyli absurdalna rzeczywistość w klipie niejakiego Mistera Z. jako prześmiewcze wprowadzenie do kampanii content marketingowej, poruszającej tematykę bezmyślnego konsumowania i jego skutków.

Za koncepcję i realizację projektu odpowiada wrocławska agencja Dajemyslowo.com. Zgodnie z uruchomionym na stronie www.jestemkonsumentem.pl licznikiem –
25 czerwca stanie się jasne co kryje za sobą produkcja i jaka marka za nią stoi.

Głównym celem projektu jest zwiększenie świadomości Polaków w zakresie finansów
i informacji związanych z kredytami. Dążenie do posiadania niezliczonej liczby przedmiotów, branie pożyczek i zaciąganie kredytów na zaspokojenie tych pragnień, nierzadko prowadzi do kłopotów finansowych i rosnących długów.

Dopełnieniem jest hasło pojawiające się na końcu klipu „Przed użyciem zapoznaj się
z treścią umowy dołączonej do kredytu, gdyż każdy kredyt niewłaściwie zaciągany zagraża twojemu życiu, zdrowiu lub portfelowi”.

W ramach projektu uruchomiono stronę internetową, na której można zamówić „T-shirt prawdziwego konsumenta” oraz singiel z hitem Mistera Z. Artysta przedstawiany jest jako nowa gwiazda polskiego rynku muzycznego, która „dużo wie o konsumpcjonizmie i nie boi się śpiewać o tym głośno”.

Wszystkie działania prowadzone są w internecie, głównie za pośrednictwem kanałów społecznościowych oraz poprzez dystrybucję materiałów promocyjnych.

Kim tak naprawdę jest Mister Z. i kto zdecydował się na tak nietypową promocję? Odpowiedź poznamy w najbliższym czasie.

Źródło: mat. pras.

Siedzenie nie jest kreatywne

Siedzenie nie jest kreatywne

Maciej wernicki z goldensubmarine: projekt pudełka na gwoździe - lubię to!

Maciej Wernicki z GoldenSubmarine: projekt pudełka na gwoździe – lubię to!