w

Kampania Durex „Sztuka Bez Wstydu” nagrodzona w konkursie Cannes Lions

Sztuka bez wstydu
Kampania „Sztuka Bez Wstydu” otrzymała Brązowego Lwa w kategorii Health & Wellness.
To kolejna nagroda Cannes Lions dla VMLY&R Poland. W 2022 roku dwa Brązy oraz pięć nominacji otrzymała kampania „Pierwsza Pomoc Ludzkości”. VMLY&R Poland ma na swoim koncie także Grand Prix, Titanium oraz tytuł Agencji Roku Cannes Lions (kategoria GOOD) oraz trzy Brązowe Lwy dla kampanii „Ostatni Twój Weekend”.
Kampania „Sztuka bez wstydu”
Dzięki aplikacji „Sztuka Bez Wstydu” po zeskanowaniu obrazu na ekranie pojawia się wersja konkretnego dzieła z przykuwającymi uwagę emoji, takimi jak bakłażan czy brzoskwinka, a obok tego krótka ciekawostka związana z seksualnością. W ten sposób ze „Stańczyka” można dowiedzieć się o nazewnictwie miejsc intymnych, „Dama z gronostajem” przybliża temat świadomej zgody na seks, a „Babie Lato” porusza takie kwestie jak fantazjowanie czy masturbacja.
Sztuka bez wstydu
Z aplikacji można korzystać zarówno podczas wycieczki w muzeum, jak i skanując dany obraz z podręcznika lub ekranu. Wiedzę można czerpać nawet w domu, przeglądając galerię obrazów i czytając wyświetlające się przy nich ciekawostki dostępne z poziomu aplikacji. Tym sposobem, na smartfonie, laptopie czy komputerze, zupełnie za darmo, można sobie przeprowadzić szybką, przystępną w odbiorze, ale przede wszystkim – merytoryczną i rzetelną lekcję o seksualności.
Jak to działa?
Wystarczy wejść na www.sztukabezwstydu.pl, przeskanować obraz i już można dowiedzieć się więcej. Bez uprzedzeń, bez powielania szkodliwych mitów i bez wstydu – ponieważ tylko taka edukacja ma szansę prawdziwie wspierać młodzież w zakresie zdrowia seksualnego.
Za ideę kreatywną, strategię kampanii, opracowanie technologii i realizację odpowiedzialna była agencja VMLY&R Poland. Na poziomie merytorycznym i eksperckim zaangażowana została Grupa Ponton. Koordynacją współpracy z influencerami w mediach społecznościowych (TikTok, Instagram) zajmowało się Tears of Joy. Za strategie mediową oraz planowanie i zakup mediów odpowiada OMD Group.
Carrefour express

Saatchi & Saatchi ze strategią i kreacją dla Carrefour Express

Google chrome sztuczna inteligencja

Sztuczna inteligencja jako rozszerzenie dla Google Chrome