Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Radomsku w związku z obecną sytuacją załamania gospodarczego postanowiła przeprowadzić kampanię marketingową pro bono na swojej stronie internetowej w zakładce Aktualności http://osmradomsko.pl/
Akcji towarzyszą takie tagi jak #KupujŚwiadomie, #WspierajmyNasze.
Celem akcji marketingowej jest próba zainspirowania poszczególnych grup docelowych do kupowania polskich produktów. Do akcji zostali zaproszeni partnerzy biznesowi OSM w Radomsku. Każda firma jest opisywana w kontekście dobrej współpracy.
„Content tworzymy w taki sposób, aby był dostosowany do obecnie panującej sytuacji, przedstawiał partnera w pozytywnym świetle, pokazywał zalety naszej współpracy i inspirował do wypracowania określonej postawy konsumenckiej. Zależy nam na tym, aby uświadomić użytkowników, że jesteśmy blisko, my i nasi partnerzy biznesowi, i warto sięgnąć po nasze produkty, bo są naturalne, smaczne i pochodzą od polskiego producenta. Jest to akcja wzajemnego wsparcia. Okazujemy go w taki sposób, że reklamujemy inne firmy na naszej stronie, a one z kolei udostępniają informację o naszym solidaryzowaniu się w swoich digitalach” – mówi Specjalista ds. Marketingu OSM w Radomsku.