Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Skuteczne narzędzia w walce z nieskuteczną reklamą w Google Ads

Czy Twoja reklama Google Ads jest skuteczna? Do takich wniosków możesz dojść tylko wówczas, kiedy posiadasz narzędzia do ścisłego raportowania, a także kontrolowania wyników swoich działań. Pamiętaj, że dobrze skrojona kampania Google Ads to nie dodatkowy koszt dla Twojego klienta lub firmy, ale inwestycja, która pod warunkiem prowadzenia przez specjalistę, może znacznie poprawić wyniki sprzedażowe.

Co jest kluczowe w dobrym zarządzaniu reklamą Google Ads? Wiedza specjalisty, doświadczenie, ale i korzystanie z dobrych narzędzi. Zobacz, jakie nowe funkcjonalności proponuje w swoim narzędziu PromoNavi.

Słaba jakość i mało motywujące wyniki w kampaniach Google Ads, są najczęściej rezultatem nie tylko niedostatecznej wiedzy o działaniach tej formy reklamy, ale także braku strategii i jasno określonej grupy słów kluczowych, odpowiedniej dla wybranego obszaru strony www. Wyniki sprzedażowe niższe, niż zakładano, są także rezultatem korzystania z nieprawidłowo dobranych narzędzi, ale przede wszystkim z takich, które nie są aktualizowane o nowe sekcje, funkcjonalności, raportowanie.

PromoNavi – skuteczne narzędzie dla specjalistów Google Ads

Dobrze jest korzystać tylko z takich narzędzi, które ciągle się rozwijają. W narzędziu PromoNavi pojawia się aktualnie kilka ciekawych opcji, w tym:

  • Więcej informacji w sekcji do badania konkurencji,
  • Szersza funkcjonalność Google Ads Reports,
  • Nowa funkcja filtrowania wyników w Rekomendacjach Google Ads.

Jeszcze dokładniejsze sortowanie słów kluczowych

PromoNavi udostępniło w swoim narzędziu aż 4 nowe możliwości sortowania słów kluczowych, które pozwalają na dopasowanie szerokie, dopasowanie przybliżone dla wyrażenia czy ścisłe. Podczas przygotowywania listy słów kluczowych z automatu usuwane są duplikaty, znaki specjalne, a także wprowadzono możliwość konwertowania zapisu słów na małe litery. To z pewnością znacznie skróci czas na przygotowanie skutecznej listy słów kluczowych, ale również ułatwi tworzenie rzetelnych list do każdej kampanii.

Jak Twoja konkurencja działa w przestrzeni reklam displayowych?

To kolejna, zupełnie nowa funkcjonalność narzędzia, która może się przydać. W sekcji analizy reklam displayowych wyświetlane są reklamy konkurenta z całej sieci reklamowej. Wystarczy wpisać nazwę poszukiwanej domeny, a dane wyświetlą się w przejrzystej tabeli.

Obszerniejsze dane w Rekomendacjach Google Ads – co to oznacza?

Przede wszystkim znacznie lepsze, ale i dużo bardziej przejrzyste raportowanie naszych wyników działań. W raportach można umieścić własne logo, dla lepszej identyfikacji wizualnej oraz zebrać różnorodne dane analityczne, a także tworzyć wykresy. Uwaga: niebawem dojdzie także opcja zbierania do raportów danych konkurencji oraz tworzenie osobnych raportów o postępach.

Co jeszcze zmienia się na lepsze w narzędzi PromoNavi? Przede wszystkim filtrowanie w takich sekcjach, jak:

  • Dodaj wykluczające słowa kluczowe
  • Dodaj nowe słowa kluczowe
  • Zatrzymaj nieskuteczne słowa kluczowe

I wreszcie wisienka na torcie, czyli narzędzie do wykrywania błędnych linków

Dla kogo sprawdzi się ta opcja? Przede wszystkim dla mocno rozbudowanych witryn, np. sporych e-commerców, gdzie sieć powiązanych ze sobą linków nie zawsze jest łatwa do przeanalizowania. Narzędzie codziennie sprawdza aktywne adresy URL pod kątem odpowiedzi serwera i zwraca uwagę na te, w których pojawiają się błędy.

Oczywiście komunikat o błędzie będzie także wspierany tym, jak go naprawić. To ważne w perspektywie rozwoju witryny oraz oszczędności czasu.

Jak odnosić sukcesy w kampaniach Google Ads? Przede wszystkim szyjmy kampanie dopasowane do tego, co aktualnie oferujemy na stronie www. W ten sposób wyeliminujemy problem z niezadowolonymi użytkownikami, którzy klikają w reklamę, przechodzą na stronę, a tam, nie uzyskują atrakcyjnych dla siebie wyników.

Ponadto, korzystajmy z dobrodziejstw narzędzi do optymalizacji kampanii Google Ads. Dzięki nowym funkcjonalnościom, proponowanym przez specjalistów, możemy nie tylko znacznie skrócić czas przeznaczony na przygotowywanie reklamy, ale także dobrze wyselekcjonować ten obszar słów kluczowych, który faktycznie pozwoli nam otrzymać najlepsze wyniki.

Narzędzia dla Google Ads, takie jak PromoNavi umożliwiają także przeprowadzanie bardzo rzetelnej i dokładnej analizy słów kluczowych, w której można szybko skonfrontować swoje działania z tym, co aktualnie rozwija i wdraża nasz największy przeciwnik.

 

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Leave a Reply