w ,

Kampania Well Fitness pokazuje prawdziwe oblicze treningu

Well fitness

Sieć siłowni Well Fitness rozpoczęła swoją najnowszą kampanię pod hasłem “Well, this is fitness!”, która potrwa do końca października. Celem kampanii jest odczarowanie idealnego, często sztucznego wizerunku osób ćwiczących na siłowniach, jaki widzimy w mediach społecznościowych, i pokazanie, jak rzeczywiście wygląda trening i ćwiczący zaraz po nim.

Well Fitness zachęca, aby przełamać trend publikowania swoich zdjęć i filmików w wystudiowanych pozach i pokazać światu prawdziwą twarz treningu – z potem, zmęczeniem, potarganymi włosami czy zaczerwienioną twarzą.

Well fitness
Well fitness
Well fitness
Well fitness

Kampania marki wystartowała od fazy teaserowej, w której sieć siłowni użyła obrazów perfekcyjnie wyglądających modeli i modelek typowych dla reklam siłowni czy magazynów sportowych – bez oznak zmęczenia czy potu. Slogan “Well, this is fitness?” został sprytnie skrócony do dwuznacznego akronimu “WTF?”, co miało wzbudzić ciekawość i prowokować zainteresowanie akcją. W drugiej fazie działań Well Fitness odsłoniło główny przekaz kampanii i pokazało tych samych modeli w realnych, potreningowych wersjach. Ćwiczący wyglądali na spoconych i zmęczonych, ale zadowolonych.

Well fitness
Well fitness
Well fitness
Well fitness

Tak zaprojektowany key visual kampanii miał podkreślać, że siłownia to tak naprawdę miejsce, gdzie powinniśmy dbać o zdrowie, kondycję i samopoczucie, a nie jedynie o idealne zdjęcia na media społecznościowe. Na tym etapie działań hasło przewodnie straciło znak zapytania i zamieniło się w przekaz “Well, this is fitness!”.

Kampania obejmuje szeroko zakrojone działania z zakresu performance marketingu, influencer marketingu, rich mediów, PR oraz FOOH (formaty Fake Out-Of-Home). Kampanię zaprojektowała i jej realizację koordynuje agencja digital marketingu Tigers. W całej Polsce pojawiły się też plakaty, billboardy i citylighty, na których – oprócz promowania realistycznego podejścia do ćwiczeń – sieć siłowni promuje również swoją najnowszą ofertę.

Nasza kampania jest realizowana z myślą o tych, którzy kiedykolwiek poczuli się onieśmieleni tym, jak fitness jest przedstawiany w mediach społecznościowych. Chcemy pokazać prawdziwe oblicze aktywności fizycznej, aby nikt nie rezygnował z jej podjęcia z obawy przed niespełnieniem nierealnych standardów. W Well Fitness wierzymy, że na siłowni wszyscy jesteśmy tacy sami, mimo, że przychodzimy tam z różnymi celami. Budujemy społeczność, w której każdy jest mile widziany, bez względu na zawaansowanie treningowe, czy wcześniejsze doświadczenia z aktywnością fizyczną – mówi Marta Grabeus, marketing manager sieci klubów fitness

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Koalicja przeciwko samotności

Koalicja Przeciwko Samotności z kolejną odsłoną kampanii

Dlaczego warto współpracować z konkurencją

Konkurencja to wcale nie największy wróg – warto z nią współpracować!