Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Każde życie ma swój soundtrack – kampania dla marki House

SOUND TRACKS to kontynuacja kampanii Every Sound Makes Music. Projekt skupia się na dźwiękach towarzyszących codziennemu życiu – to one tworzą indywidualne ścieżki dźwiękowe.

Kampania Every Sound Makes Music marki House opierała się na dźwiękach Nowego Jorku. W poszukiwaniu inspiracji do jej kontynuacji agencja zjednoczenie.com zainspirowała się aktualnymi trendami. Z połączenia miejskiej mody na foodtrucki, rowery i brody, z miksu normcore’u i życia w rytmie slow powstała koncepcja projektu SOUND TRACKS.

Odejście od typowej formuły kampanii wynika z potrzeby wcielenia idei marki w codzienne życie. W projekcie SOUND TRACKS dźwięki wielkiego miasta zastąpiono dźwiękami towarzyszącymi codziennym zajęciom. Lokalnie i bliżej życia – SOUND TRACKS opowiada historie prawdziwych ludzi.

Dźwięki, które nas otaczają często ze sobą współgrają, tworząc muzykę. W projekcie SOUND TRACKS postawiono na solidny content marketing – agencja zjednoczenie.com zrealizowała cztery filmowe reportaże z ludźmi, którzy obrali własne życiowe ścieżki. Z dźwięków, które towarzyszą im na co dzień, Krystian Wołowski stworzył dedykowaną muzykę.

– Może wydawać się, że muzyka to gotowy zbiór dźwięków. Muzycy wyodrębniają każdą jej składową – tłumaczy Krystian – Podobne wrażenia można mieć spacerując. Kiedy idzie się ulicą i nasłuchuje dźwięków, zaczyna się dostrzegać połączenia między nimi.

Cykl otwiera wprowadzający do projektu prolog. Wszystkie filmy, które powstały w ramach projektu dostępne będą na http://soundtracks.house

Zjednoczenie.com odpowiada za koncepcję projektu, scenariusze i produkcję filmów, serwis internetowy oraz obsługę kampanii.

Źródło: mat.pras.