„#Thank you for being you” to hasło – motyw przewodni najnowszej kampanii House SS17. Intrygujący tytuł jest zaproszeniem do świata młodych ludzi i najgorętszych internetowych trendów. Autorzy koncepcji postanowili, pokazując ten świat trochę przewrotnie, podziękować wszystkim swoim odbiorcom za to, że są sobą.
W kampanii SS17 autorzy konceptu podglądają młodych ludzi, obserwują ich zachowania – trochę z dystansem, trochę z przekornym uśmiechem, jednak lubią i doceniają ich właśnie za to, że są sobą.
Realizacja House’a to przede wszystkim humorystyczny koncept i nowatorskie podejście do komunikacji modowych kampanii. Wyróżnikiem łączącym wszystkie materiały filmowo-zdjęciowe House’a jest #. Mały znaczek umieszczony na klawiaturze nad 3 stał się w krótkim czasie królem popkultury i świata Internetu, bez którego współczesna komunikacja Social Mediowa właściwie nie funkcjonuje.
W kampanii SS17 pojawia się wielokrotnie. Każde z dwunastu zdjęć autorstwa Kuby Dąbrowskiego, zostało oznaczone przewrotnym hashtagiem, który już mocno osadzony w internetowej świadomości, dzięki kreatywności House’a, nabiera nowego, zabawnego znaczenia. I tak na przykład #dogfilter to już nie tylko snapchatowy filtr, a #yoga to coś więcej niż znane nam wszystkim popularne asany i ashtangi.
Także film kampanijny w najnowszej odsłonie House’a przestaje być zwyczajnym modowym teledyskiem – jest ciekawą ideowo kreatywną alternatywą, która zaskakuje oryginalnym scenariuszem, zabawnym zakończeniem i intrygującym tajemniczym bohaterem – narratorem. Ma mocny insight i jasny przekaz.
Także tutaj pojawia się hashtag jako ilustracja zachowań naszego społeczeństwa. Za fantastyczny rezultat artystyczny i koncepcyjny filmu odpowiadają: duet kreacyjno – reżyserski Krzysztof Kosz i Kuba Bujas oraz operator Kacper Fertacz, znany między innymi ze zdjęć do najciekawszych filmów fabularnych ostatnich lat „Ostatniej rodziny” i „Hardcore Disco”.
Kampania SS17 jest wielowymiarowa i uniwersalna. Jej siłą jest także wyjście z digitalu do świata offline’u poprzez współpracę z blogerami i akcję tematyczną, która w rzeczywisty sposób towarzyszy młodym ludziom w ich codziennym życiu.
Promocji kampanii SS17 towarzyszy konkurs House x Instax, którego twarzami i osobami prowadzącymi zostali Ciocia i Wujaszek Liestyle. By wziąć udział w konkursie należy wykonać kreatywne zdjęcie, które będzie własną interpretacją jednego z dwunastu hashtagów umieszczonych na zdjęciach kampanijnych. Spośród nadesłanych prac Ciocia i Wujaszek wybiorą dwudziestu pięciu najzdolniejszych, najdowcipniejszych i najbardziej kreatywnych, którzy otrzymają aparaty Instax Mini 8, bony zakupowe House, wezmą udział w warsztatach fotograficznych Instax prowadzonych przez Ciocię i Wujaszka, wraz ze stylistką House dowiedzą się jak zbudować outfit idealny na wiosnę oraz wezmą udział w evencie oraz spotkaniu ze stylistami, blogerami i najważniejszymi osobami świata mody i popkultury.
Najnowsza propozycja House to zabawna i przełomowa alternatywa dla dotychczasowych tego typu realizacji modowych w Polsce. Mamy tu wszystko czego potrzebuje dobra kampania od ciekawego pomysłu, przez mocny przekaz, artystyczne i dopracowane wykonanie, aż po świetne uzupełnienie akcją marketingową, która wychodzi do prawdziwych ludzi. A to chyba najlepszy sposób, by podziękować im za to, że są sobą.
CREDITS
Agencja: LAF Artist Management
Fotograf: Kuba Dąbrowski
Kreacja i Reżyseria: Krzysztof Kosz i Kuba Bujas
Operator: Kacper Fertacz
Stylista: Robert Kiełb
Modele: Anya Bruver, Roelof Theunissen, Joy Hellinga, Michelle Oosthuizen, Jason Malan, Marco Da Silva
Aktor: Sean Collard