Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine rozpoczęła współpracę z polskim koncernem odzieżowym LPP SA (właściciel marek odzieżowych RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY). GoldenSubmarine wesprze klienta we wprowadzeniu nowej marki na rynek.
Agencja została wybrana w wyniku wygranego przetargu. GoldenSubmarine odpowiada za stworzenie kreacji i UX serwisu internetowego nowej marki. Premierę projektu zaplanowano na przełom 2015/2016 roku.
***
LPP, firma notowana na GPW w Warszawie od 2001 r., jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się spółek odzieżowych. Od lat konsekwentnie prowadzi swoją działalność w Polsce i za granicą, odnosząc sukcesy na wymagającym rynku odzieżowym. Koncern zarządza 5 znanymi markami modowymi. Na początku przyszłego roku firma wprowadzi na rynek kolejną, 6 markę z segmentu premium. LPP zarządza siecią ponad 1500 salonów i tworzy miejsca pracy blisko 20 tysięcy osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy oraz na Bliskim Wschodzie, a także w swoich placówkach w Szanghaju oraz Dhace. Firma nieustannie inwestuje i zdobywa nowe rynki. W 2014 r. spółka awansowała do giełdowego indeksu WIG20, który generuje istotną część obrotów na GPW w Warszawie, jest także notowana w prestiżowym indeksie MSCI Poland.
GoldenSubmarine jest pierwszą agencją marketingu interaktywnego. Filozofią jej działania jest innowacyjna mobilność, a status lidera w tej dziedzinie podkreślają kolejne nagrody, m.in. najwięcej w Polsce mobilnych FWA. Strategiczne myślenie o marce zgodne jest z autorską koncepcją marketingu 360interactive. W połączeniu z wieloletnim doświadczeniem, GoldenSubmarine oferuje swoim klientom skuteczne rozwiązania, które przekładają się na sukcesy podejmowanych działań. Do tej pory przekonały się o tym między innymi takie marki, jak: Agata Meble, Asseco Business Solutions, Audi, Avon, BNP Paribas Polska, FRoSTA, ING Bank Śląski, Media Markt, MK Cafe, Nivea Polska, Saturn Polska, Škoda Auto Polska, Sphinx Restauracje, Warbud.
zobacz też: Kampania #polskichlopak