Agencja KERRIS Group wygrała przetarg na stworzenie nowej strony www dla marki Jan Niezbędny z portfolio Sarantis Group.
Agencji powierzono stworzenie mapy strony, specyfikacji, architektury informacji i koncepcji graficznej, a także programowanie oraz wdrożenie nowej strony marki Jan Niezbędny.
Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją KERRIS Group z uwagi na jej mocny background technologiczny, a także bardzo dobre zrozumienie specyfiki rynku oraz produktów FMCG – Justyna Pabijanek Brand Manager Sarantis Polska S.A.
Sarantis Group oferuje wysokiej jakości produkty gospodarstwa domowego oraz zapachy i kosmetyki do pielęgnacji ciała i zdrowia. W portfolio firmy, oprócz Jana Niezbędnego, znajdują się takie marki jak: Grosik, Fino czy Kolastyna, STR8, C-THRU i Rihanna. Sarantis Group utrzymuje silną międzynarodową obecność i sieć dystrybucyjną, która zajmuje się eksportem do ponad 35 krajów, w tym wyłączną dystrybucją produktów Estee Lauder w Grecji, Rumunii i Bułgarii.