Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Agencja KERRIS Group x Jan Niezbędny

Agencja KERRIS Group Jan Niezbędny

Agencja KERRIS Group wygrała przetarg na stworzenie nowej strony www dla marki Jan Niezbędny z portfolio Sarantis Group. 

Agencji powierzono stworzenie mapy strony, specyfikacji, architektury informacji i koncepcji graficznej, a także programowanie oraz wdrożenie nowej strony marki Jan Niezbędny. 

Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją KERRIS Group z uwagi na jej mocny background technologiczny, a także bardzo dobre zrozumienie specyfiki rynku oraz produktów FMCG – Justyna Pabijanek Brand Manager Sarantis Polska S.A.

Sarantis Group oferuje wysokiej jakości produkty gospodarstwa domowego oraz zapachy i kosmetyki do pielęgnacji ciała i zdrowia. W portfolio firmy, oprócz Jana Niezbędnego, znajdują się takie marki jak: Grosik, Fino czy Kolastyna, STR8, C-THRU i Rihanna. Sarantis Group utrzymuje silną międzynarodową obecność i sieć dystrybucyjną, która zajmuje się eksportem do ponad 35 krajów, w tym wyłączną dystrybucją produktów Estee Lauder w Grecji, Rumunii i Bułgarii.

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *