#YourGamedevStory to zorganizowany przez zajmującą się marketingiem gier firmę Huqiao globalny konkurs dla początkujących game developerów. Na zwycięzców czekają nagrody finansowe oraz wsparcie w skalowaniu biznesu
Huqiao to polski bootstrap założony w 2021 roku, zajmujący się promocją gier na rynku chińskim. Celem działania firmy jest zwiększanie sprzedaży gier developerów z całego świata na najbardziej wymagającym, ale i obiecującym rynku – chińskim.
Ogłoszony przez Huqiao konkurs #YourGamedevStory jest kierowany do początkujących twórców gier i studiów które chcą eksplorować chiński rynek, nawiązać komunikację, ale nie wiedzą jak bądź nie mają zasobów, aby się nim zająć. Inicjatywa marki jest odpowiedzią na kryzys w branży gamingowej.
“Wielu developerów znajduje się obecnie w trudnej sytuacji finansowej i zwraca się w stronę przedsiębiorczości, zakładania własnych firm, tworzenia własnych gier. Te osoby potrzebują kompetentnego wsparcia w marketingu, a w szczególności zaadresowania potrzeb ponad 1/3 graczy, którzy w tym momencie kupują i grają najwięcej – osób z Chin.
Na platformie Steam w zeszłym roku ukazało się ponad 14 tysięcy gier. Spośród nich niewielki procent odnosi sukces komercyjny. Zależy nam na szerzeniu wiedzy o tym jak sprawny marketing na chińskich platformach oraz odpowiednia komunikacja z graczami może się do tego przyczynić.” – wyjaśnia Wojciech Jaworski, CEO Huqiao.
Konkurs trwa do 22.03.2024. Wziąć w nim udział mogą początkujący, solowi developerzy oraz zespoły, które do tej pory wydały mniej niż 3 tytuły. Nadesłane gry zostaną ocenione pod kątem ich potencjału, oprawy graficznej, kreatywności twórców i oczywiście tego, czy dobrze się w nie gra.
Nagroda główna w #YourGamedevStory to 10 000 dolarów oraz 6-miesięczne wsparcie marketingowe Huqiao w Chinach lub na całym świecie.Dodatkowo, 5 najlepszych prac otrzyma bezpłatne konsultacje strategiczne dotyczące rynku chińskiego i strategii marketingowej.
Szczegóły konkursu: https://www.huqiao.pl/news/yourgamedevstory
O marce: Huqiao to agencja specjalizująca się w game marketingu na rynku chińskim. Marka, która jest częścią holdingu XXII Ventures, została założona w 2021 roku przez obecnego CEO agencji Wojciecha Jaworskiego. Huqiao zajmuje się zwiększaniem sprzedaży gier na rynku chińskim, dzięki odpowiednio wdrożonym narzędziom digital marketingu. Wśród klientów agencji znajdują się takie marki jak Wube Software, Egosoft czy Game Smithing.