w

Kreatura dla kampanii Łódź Pozdrawia

Kreatura dla kampanii łódź pozdrawia

Kampania samorządowa Łódź Pozdrawia przygotowana przez MOSQI.TO. otrzymała nagrodę główną w konkursie Kreatura 2014 w kategorii kampania, pokonując m.in. „Dumę przedsiębiorcy” Idea Banku czy „Bohatera domu” Leroy Merlin. To kolejny ukłon w stronę tego nieco zapomnianego miasta, które próbuje zmienić wizerunek, zachęcając do odwiedzin.

Kampania obejmowała nie tylko spoty telewizyjne, ale również działania outdoorowe, których owocem były charakterystyczne bilbordy z przewrotnymi hasłami, np. „Wolne wieczory z Łodzi pozdrawiają nadgodziny przy biurku”, EC-1 z Łodzi pozdrawia Bilbao” czy „Kreatywni z Łodzi pozdrawiają pracowników korporacji”. Kampania miała aż 4 odsłony, w której promowane były inicjatywny: Łódź na weekend, Łódź gospodarcza, Łódź kreatywna, Młodzi w Łodzi.

Celem była promocja samego miasta i zachęcenie do odwiedzin, ale również zwrócenie uwagi na społeczny potencjał i zaangażowanie jego mieszkańców. Łódź ukazana została jako miejsce, które ciągle się zmienia i ma bardzo dużo do zaoferowania – niespotykany klimat i wiele ciekawych miejsc do spędzenia wolnego czasu.

Kampania trwała od maja do końca października i cieszyła się bardzo dużą rozpoznawalnością. Potwierdza to olbrzymi odzew w internecie po publikacji pierwszych bilbordów, gdy łodzianie zaczęli przerabiać je po swojemu i proponować zupełnie nowe hasła. Popularna wśród internatuów była również specjalna aplikacja uruchomiona na Facebooku, która służyła do projektowania własnych plakatów. Aplikację odwiedzono 10 584 razy, oddano w niej 13 768 głosów, a to wszystko bez żadnego wsparcia reklamowego. To oznacza, że mieszkańcy Łodzi potrzebują takich inicjatyw, nawet jeśli jest to zabawa, w której mogą skomentować to, co ich otacza.

Grupa wp kupuje money. Pl

Grupa WP kupuje Money.pl

Wraca kolejna polska marka - błonie

Wraca kolejna polska marka – Błonie