Agencja Labcon, należąca do grupy komunikacyjnej Group One, wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki adidas na polskim rynku. Labcon będzie odpowiedzialny za wdrażanie strategii komunikacji dla wszystkich kategorii wspieranych lokalnie przez adidas, w kanałach digital, social media, PR & influence oraz event management.
adidas to jeden z największych producentów obuwia i odzieży sportowej na świecie oraz lider rynku sportowego w Polsce. W wyniku rozstrzygniętego przetargu, firma adidas powierzyła Labcon całościową obsługę komunikacyjną marki adidas na polskim rynku. Do zadań agencji będzie należało wdrażanie strategii komunikacji marki dla kluczowych kategorii produktowych. Działania obejmują m.in. współpracę z influencerami i ambasadorami marki, content management, oprawę graficzną, organizację eventów oraz media relations.
„Agencja Labcon przedstawiła bardzo dobrą, holistyczną strategię komunikacji, dopasowaną do kategorii i grupy docelowej. Propozycja przetargowa zawierała ponad to, adekwatne insght’y, kompletny plan koncepcyjny oraz prezentację doświadczenia zespołu specjalistów, na jakim nam zależało.” – Monika Michael, Brand Communication Manager Poland & Baltics.
“Pozyskanie jednej z najważniejszych marek sportowych, która od lat wyznacza trendy w kategoriach sportu, mody i rekreacji to ogromny sukces i potwierdzenie kompetencji Labcon w tworzeniu skutecznej komunikacji. Zróżnicowany zakres działań pozwoli nam wykorzystać unikalne know-how oraz kreatywne podejście we współpracy z influencerami, jak również doświadczenie zespołu w budowaniu wizerunku marki w mediach społecznościowych” – mówi Marta Łysiak, Managing Director Labcon
Agencja Labcon, należąca do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, powstała w maju 2017 r. Zarządza nią Marta Łysiak, wcześniej przez lata CEE Strategic Partner Manager
w londyńskim oddziale YouTube. Spółka tworzy i zarządza szeroko pojętymi „treściami”, oferując przede wszystkim strategiczne podejście do budowania kontentu oraz mało znane
w Polsce narzędzia i know-how. Filozofia spółki opiera się na przekonaniu, że współpraca marek z influencerami wymaga strategii szytych na miarę pod digitalowe DNA, bez nienaturalnych „przeklejek” z „dużych” kampanii ATL. W ciągu zaledwie roku, Labcon wdrożył wiele autorskich projektów i inicjatyw dla swoich klientów. Zrealizował również szereg kampanii m.in. dla takich rynkowych liderów jak L’Oreal Paris, Maybelline New York, Garnier, Jaguar, Estee Lauder, BBC, Hochland, Lenovo, Remington.