Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Lech przedstawia Leszka! Komunikacja marketingowa piwa Lech Premium z nową postacią w roli głównej

program afiliacyjny

Będzie o nim głośno! Leszek Chmielewski to nowy bohater kampanii Lecha Premium, o którym mówić będą wszyscy, od Grenlandii po Meksyk. Leszek pojawi się m.in. w spotach telewizyjnych, internecie, prasie, na outdoorze i w akcjach niestandardowych. Kampania reklamowa rozpocznie się w połowie kwietnia.

Jest to jednak bohater nietypowy, ponieważ nigdy się ujawni. Poznamy go poprzez opowieści ludzi, których spotkał i zainspirował do działania. Bo Leszek to ktoś, kto pozytywnie wpływa na wszystkich, których spotka na swojej drodze, w odpowiednim momencie pomaga złapać dystans i świeżą perspektywę, dzięki której mogą iść dalej. A spotyka ich wielu, bo spragniony świata nieustannie podróżuje.

– Leszka tworzą określone wartości i zachowania. Nie sama postać jest ważna, a jej cechy i sposób działania, które uosabiają wartości marki. Dzięki temu każdy może poczuć się jak on – wyjaśnia Maria Rychlicka-Furmaga, starszy menedżer ds. zarządzania marką Lech.

Kampania z Leszkiem Chmielewskim rozpocznie się w połowie kwietnia i potrwa do października. W tym czasie nowa platforma kreatywna Lecha Premium otrzyma silne wsparcie w postaci serii spotów telewizyjnych, outdooru, działań digital i niestandardowych aktywności. W maju, na sklepowych półkach pojawią się również limitowane butelki Lecha Premium z etykietą dedykowaną nowemu bohaterowi marki.

Nową platformę oraz ATL przygotowała agencja GPD Advertising. Spoty wyprodukowało Studio Filmowe OTO. Za działania digital odpowiada agencja VML. Komunikację BTL prowadzi agencja AFEKT. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Komunikację PR prowadzi agencja Q&A Communications.

Źródło: mat. pras.