w

Wyraź swoje poparcie dla Związków Partnerskich – najnowsza kampania Lowe Warsaw dla KPH

Wyraź swoje poparcie dla związków partnerskich – najnowsza kampania lowe warsaw dla kph

Lowe Warsaw przygotowało nową kampanię charytatywną dla KPH.Najnowsza kampania społeczna zrealizowana przez Lowe Warsaw dla Kampanii Przeciw Homofobii oraz koalicji „Partnerstwo dla Związków” ma swoją premierę 15.04.2014 roku. Zadaniem kampanii jest zwrócenie uwagi na fakt, iż dwie najbliższe sobie osoby w świetle polskiego prawa są dla siebie obce.Na kampanię składają się spot internetowy (90 sekund) oraz platforma internetowa Popieram Związki.

Przygotowany spot 90 sek., jak i krótsza, 30 ‘ wersja opowiadają o dniu z życia młodej kobiety. Wszystko oglądamy z perspektywy najbliższej osoby bohaterki: widzimy bliskość, czułość, miłość, wspólną modlitwę ale również gniew, smutek i pojednanie. Z intymnością i ciepłem ukazywanym w obrazie kontrastuje narracja słowna: budzę się przy kimś obcym … śmieję się z kimś obcym… z kimś obcym obchodzę kolejną rocznicę naszego związku. Dlaczego z kimś obcym? Bo w świetle polskiego prawa osoby żyjące w związkach partnerskich są dla siebie zupełnie obce.

Spot został wyreżyserowany przez Karolinę Lewicką (Konqubinat), zaś produkcją zajął się dom produkcyjny Rochstar Prime Time.

Źródło: mat. pras.

Lech przedstawia leszka! Komunikacja marketingowa piwa lech premium z nową postacią w roli głównej

Lech przedstawia Leszka! Komunikacja marketingowa piwa Lech Premium z nową postacią w roli głównej

Ćwierć miliona pobrań aplikacji mcdonald's autorstwa tribal ddb

Ćwierć miliona pobrań aplikacji McDonald’s autorstwa Tribal DDB