Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Leo Burnett Warszawa dla Orange Polska jest kontynuacją platformy Orange Zbliża [kampania świąteczna]

8 listopada ruszyła kampania 360, którą wspierają 2 spoty reklamowe, promujące najlepsze prezenty pod choinkę od Orange – zestawy telefonów Samsung, Oppo i Xiaomi, oraz telewizor Thomson. 

W trzydziestosekundowym spocie Orange jesteśmy świadkami zabawnych sytuacji, które spotykają filmową rodzinę, a które wszyscy znamy i kojarzymy z gorącego okresu przedświątecznych przygotowań. Choć, jak to w życiu, nie wszystko się udaje, to prezenty od Orange są jak zwykle idealne. „W tej historii udało nam się uchwycić sedno świąt – wszyscy je kochamy, ale przygotowania do nich potrafią zmęczyć nawet najwytrwalszych. Hasło kampanii „kochamy dawać prezenty” podkreśla pewną prawdę o ludziach – bardzo nas cieszy radość naszych bliskich, którzy dostali wymarzony prezent.” – mówi Patryk Michoń, Creative Group Head Leo Burnett Warszawa, odpowiedzialny za Orange. 

W spocie piętnastosekundowym niektórzy członkowie rodziny nie są w stanie doczekać do pierwszej gwiazdki i marzy im się podejrzeć, co na nich czeka pod choinką, a inni z kolei wykazują się cierpliwością.  Jednych i drugi zbliża wspaniały prezent od Orange. 

***

Leo Burnett Warszawa jest agencją, która gwarantuje swoim klientom dostęp do kluczowych rozwiązań w dziedzinach komunikacji marketingowej oraz w obszarze niestandardowych rozwiązań digitalowych.  

Od 2002 jest w strukturach Publicis Groupe, należącej do największej w Europie i trzeciej na świecie grupy komunikacji marketingowej, obecnej w 108 krajach i zatrudniającej ponad 80 tysięcy osób. 

W ramach modelu POWER OF ONE oferta grupy daje Leo Burnett Warszawa dostęp do wszystkich kluczowych kompetencji i usług specjalistycznych jakimi dysponuje Publicis Groupe Polska. Obok usług strategicznych, kreatywnych i digitalowach Leo Burnett Warszawa korzysta z narzędzi do przeprowadzania transformacji biznesowej swoich klientów, wprowadzania do ich oferty usług e-commerce, big data, performance marketingu.

Do klientów Leo Burnett Warszawa należą Samsung, Orange, eurobank, Philip Morris International, P&G, Sanofi-Aventis, FIAT CHRYSLER AUTOMOBILES.

Dodaj komentarz