in ,

Liderzy branż w SEO 2018 – raport firmy MAYKO

Liderzy branż w seo 2018 – raport firmy mayko

Widoczność w sieci to obecnie ważny fundament marketingu w praktycznie każdej branży. Kto osiąga pod tym względem najlepsze wyniki? Kto jest stale widoczny na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google i przyciąga do siebie najwięcej odwiedzin?

Właśnie na te pytania odpowiada „Raport SEO 2018 – liderzy swoich branż”. Jak co roku został on przygotowany przez firmę MAYKO. Najważniejszym kryterium tworzenia zestawienia był średni roczny szacunkowy ruch organiczny danego serwisu.

Jak powstawał „Raport SEO 2018 – liderzy swoich branż”?

Dane potrzebne do stworzenia zestawienia zostały zgromadzone przy użyciu narzędzia SEMSTORM. Ustalono dlatego liczbę odwiedzin danych serwisów przypadającą na każdy miesiąc w roku 2018, a następnie wyciągnięto z tego średnią roczną. Na podstawie tej wartości wybrano liderów raportu.

W raporcie załączono także takie informacje jak:

  • zmiana średniego szacunkowego ruchu na danym serwisie w stosunku do roku poprzedniego wyrażona w procentach,
  • zestawienie serwisów z najwyższym procentowym wzrostem szacunkowego ruchu,
  • zestawienie serwisów z najwyższym procentowym spadkiem szacunkowego ruchu.

Jak ustalić, które branże są najbardziej konkurencyjne pod względem budowania linków? Tego dowiemy się dzięki danym zgromadzonym przez narzędzie SURFER – nowość w tegorocznej edycji. Do każdej branży załączono wykres, który pokazuje, jak wiele innych domen linkuje do omówionych w raporcie serwisów.

Co na temat samych wyników i zestawienia mają do powiedzenia zawarte w rankingu firmy? Tego dowiemy się dzięki sekcji wypowiedzi ich przedstawicieli. Swoje opinie przygotowali:

  • Wojciech Pawlik, morele.net
  • Michał Barczyk, x-kom.pl
  • Monika Szatyłowicz, taniaksiazka.pl
  • Kamil Lupa, frisco.pl
  • Marek Winiarski, domiporta.pl
  • Marcin Mielczarek, e-zabawkowo.pl

Na końcu raportu znajdują się wypowiedzi ekspertów. Dotyczą one przemyśleń związanych z branżą SEO w roku 2018, jak i przewidywań na kolejny rok. Przeczytamy wypowiedzi następujących osób:

  • Paweł Gontarek „Zgred”, fabrykamarketingu.pl
  • Katarzyna Jakubów-Tyka, netim.pl
  • Krzysztof Kilewski, grupa-tense.pl
  • Michał Kliszczak, eactive.pl
  • Tomasz Sadowski, pap.pl
  • Mariusz Sioch, agencjawhites.pl
  • Szymon Słowik, szymonslowik.pl
  • Artur Wojczal, widoczni.com
  • Lukasz Zelezny, zelezny.uk
  • Łukasz Zontek, sfeo.agency

Pobierz raport pod adresem: https://marketingwsieci.pl/raport-seo-2018-liderzy-swoich-branz/

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Dzień kobiet, youtuberki, social media

YouTube jest kobietą? Najwyższe ROI i 600 kampanii w rok

Dominika kulczyk

Polska w finale globalnej kampanii #MyFreedomDay