Łukasz Chwiszczuk dołączył do zespołu K2 Search na stanowisko Head of SEM. Wcześniej pracował m.in. w GroupM/Outrider oraz ClearSense Polska.
Łukasz Chwiszczuk z branżą związany jest 5 lat. W K2 Search odpowiedzialny jest za kampanie AdWords, optymalizację, raportowanie oraz nadzorowanie zespołu.
Pierwsze doświadczenie z e-marketingiem zdobywał tworząc rozwiązania dla sklepów internetowych. Doskonalił swoje umiejętności w agencjach interaktywnych, m.in. w BrainJuice oraz Clearsense. Prowadził kampanie internetowe dla domu mediowego Mindshare. Na swoim koncie ma zrealizowane projekty dla takich marek, jak: Ford, Volvo, mBank, Eden, Extreme Chanel, Bosch, Siemens, Electroworld.
Prywatnie fascynat e-marketingu, analityki internetowej, koszykówki oraz kotów. Jest absolwentem Uczelni Warszawskiej im. Marii Skłodowskiej Curie, o specjalizacji Informatyka i Ekonometria. Prelegent Jungle Web oraz Akademii Clearsense. Certyfkowany trener Google AdWords.
Zespół K2 Search odpowiada za realizacje kampanii SEM/SEO w Grupie K2 i obejmuje w tym momencie ponad 18 specjalistów. Firma realizuje projekty związane z marketingiem w wyszukiwarkach. Do grona stałych Klientów firmy należą: BZ WBK, Carrefour, Konsalnet, Nutricia, PLAY, PZU, Sanofi, L’Oreal.
Źródło: mat.pras.