Volkswagen Group Polska wybrał agencję K2 Precise (należącą do Grupy Fabrity, wcześniej znanej jako Grupa K2) do prowadzenia działań w obszarze digitalnej ścieżki klienta (digital customer journey) dla marki Volkswagen Samochody Osobowe. Współpraca ta ma na celu optymalizację doświadczeń użytkownika w sieci i obejmuje wsparcie na różnych etapach procesu zakupowego oraz po zakupie.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszej decyzji o wyborze K2 Precise jako partnera w przetargu. Ich umiejętność identyfikacji pain points, zwłaszcza w kontekście samochodów elektrycznych, dokładnie trafiła w nasze potrzeby. Ponadto, K2 Precise ma szerokie doświadczenie w obszarze e-commerce, co dla Volkswagen Group jest niezwykle istotne w najbliższej przyszłości, komentuje Michał Karpiński, Digital Media Manager marki Volkswagen.
K2 Precise będzie odpowiedzialna za różnorodne aspekty działalności online marki Volkswagen, od analizy i rozwoju customer journey po automatyzację marketingu i personalizację treści. Agencja przewiduje również technologiczną współpracę i będzie zarządzać serwisami www marki i dealerów, a także analizować dane, korzystając z narzędzi Adobe.
Maja Biniewicz, członkini zarządu K2 Precise, podkreśla, że inwestycje w MarTech są częścią strategicznej transformacji biznesowej agencji. „Rozwój działu MarTech & Customer Experience zarządzanego przez Kacpra Gilarowskiego jest odpowiedzią na potrzeby klientów w obszarze transformacji biznesu oraz lojalizacji i angażowania użytkowników,” mówi Biniewicz.