w

K2 Precise wzmacnia zespół New Business

K2

K2 Precise (Grupa K2) rozbudowuje dział New Business. Marta Kubik, dotychczasowa Growth Managerka, awansowała na stanowisko Head of New Business. Do agencji dołączyła także Aleksandra Krzyżanowska, która objęła stanowisko Business Development Manager.

Wzmocnienie działu Business Development jest związane z rozwojem biznesu K2 Precise o nowe usługi, szczególnie dedykowane e-commerce’om. Dzięki dołączeniu nowych osób, nasza silna ekspertyza m.in. w obszarze SEO, marketing automation i precision marketingu będzie oferowana szerszemu gronu klientów – komentuje Maja Biniewicz, Chief Business Officer w K2 Precise.

Marta Kubik w Grupie K2 pracuje od niemal 7 lat, podczas których pełniła funkcje kolejno: Asystentki New Business, Business Development oraz Growth Managerki. Do klientów pozyskanych przez K2 Precise przy wsparciu Marty Kubik w ostatnim czasie należą firmy: Resibo, Mann+Hummel czy OTOMOTO.

Do obowiązków Marty Kubik na stanowisku Head of New Business będzie należeć m.in. realizacja planów sprzedażowych agencji, nawiązywanie relacji z nowymi klientami oraz wsparcie działu marketingu w budowaniu świadomości marki i oferty K2 Precise.

Aleksandra Krzyżanowska swoje doświadczenie zdobywała w start-up’ie kierując działem handlowym oraz tworząc ofertę produktową. Od 4 lat związana jest z branżą mediową. Pracowała m.in. w Agorze, gdzie odpowiadała za budowanie strategii oraz wdrażanie kampanii e-commerce w serwisach grupy Gazeta.pl. Ostatnio zarządzała działem e-commerce oraz tworzyła i wdrażała nowe narzędzia wspierające efektywną sprzedaż w Burda Media Polska.

Do głównych zadań Aleksandry Krzyżanowskiej w K2 Precise będzie należało pozyskiwanie klientów, przede wszystkim z branży e-commerce, a także nadzorowanie wybranych projektów realizowanych przez agencję dla klientów z tego sektora.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Raport k2 social selling

E-commerce nadal nie wykorzystuje potencjału narzędzi martech oraz social selling [raport K2]

Ikea_piotr_hołownia_country_digital_manager

Piotr Hołownia nowym Country Digital Managerem w IKEA Retail Polska