w

Odkoduj przyszłość – kampania wspierana przez AI (i Grupę K2)

Odkoduj przyszłość

Kompetencje przyszłości są bliżej niż myślisz – przekonują przedstawiciele marki PixBlocks, specjalizującej się w kursach programowania dla dzieci. Kampania promująca usługi PixBlocks została zrealizowana przy wsparciu AI, agencji kreatywnej Good People i K2 Precise (Grupa K2).

Kampania online pod hasłem „Odkoduj przyszłość” przedstawia rzeczywiste dzieci na tle futurystycznych widoków, wygenerowanych za pomocą sztucznej inteligencji.

Nawiązania do motoryzacji, architektury czy środowiska naturalnego w przyszłościowej odsłonie pokazują, w jakim świecie mogą żyć kolejne pokolenia. Przedstawiciele Akademii PixBlocks przekonują jednak, że nawet jeśli przemiany na świecie nie będą tak wyraźne, kodowanie pozostanie przydatną umiejętnością, którą dzieci mogą zdobywać już od 7. roku życia.

Odkoduj przyszłość

Wyzwaniem, jakie postawili przed sobą twórcy kampanii, jest odczarowanie błędnego przekonania, że programowanie jest przeznaczone wyłącznie dla dzieci wyraźnie zainteresowanych naukami ścisłymi.
Obserwując dynamiczne zmiany zachodzące na świecie, można zyskać pewność, że podstawy kodowania przydadzą się w przyszłości każdemu, a programowanie nie jest wyłącznie dla programistów. „Odkodowanie przyszłości” oznacza, że to, czego dziecko już dziś nauczy się w świecie kodu, będzie miało realny wpływ na to, jak będzie wyglądała jego przyszłość.
Warto wspomnieć również, że programowanie pozytywnie wpływa na zdolność logicznego myślenia czy umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów. To umiejętności, które mogą wspierać dzieci w nauce, a dalej – w dorosłym życiu, niezależnie od tego, jaką ścieżkę zawodową wybiorą.
Kampania ruszyła 1 sierpnia 2023 roku, poprzedzając okres powrotu do szkoły, kiedy to rodzice najczęściej podejmują decyzje o wyborze zajęć pozalekcyjnych dla swoich pociech.
Za nową strategię i komunikację marki odpowiada agencja kreatywna Good People, a za jej wdrożenie i zakup mediów – K2 Precise z giełdowej Grupy K2.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Influencerzy stawiają na sprzedaż własnych produktów, zamiast promować inne firmy

Influencerzy stawiają na sprzedaż własnych produktów, zamiast promować inne firmy

Marketing w internecie

Ile kosztuje marketing w internecie i co się na niego składa?