W Dziale Client Service miały miejsce także awanse: Mateusz Borys awansował na stanowisko Account Supervisora, a Magdalena Słomka-Żurawska oraz Małgorzata Trzepałka zostały Account Managerami.
Małgorzata Szerenos ma ponad 17-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Przez 14 lat pracowała w Havas Warsaw (dawniej Euro RSCG), z czego ostatnie 6 lat na stanowisku Group Account Directora. Do Ogilvy przeszła bezpośrednio z agencji Kropka Bordo, gdzie pełniła taką samą funkcję. Posiada doświadczenie w prowadzeniu kampanii ATL, BTL oraz digital.
Zajmowała się między innymi obsługą marek należących do takich firm jak: Kompania Piwowarska, Reckitt Benckiser, MasterCard, USP Zdrowie, Maspex, Danone Nutricia, Dr Irena Eris SPA, Bongrain, Ikea, HDS, Mondelez czy Hortex.
Małgorzata Leszkiewicz doświadczenie zdobywała w Happy Endians Digital Production, gdzie jako Project Manager była odpowiedzialna za koordynację projektów digitalowych (display, LP, rich media, social media) dla takich klientów jak Tchibo, McDonald’s, Allegro czy Axe. Wcześniej pracowała w Gutenberg Networks.
Zmiany w Dziale Client Service związane są także z awansami. Mateusz Borys (który awansował na stanowisko Account Supervisora) oraz Małgorzata Trzepałka (obecnie Account Manager) są zatrudnieni w Ogilvy od półtora roku. Razem pracują w zespole obsługującym Tesco. Udało im się zrealizować kilkaset projektów z obszaru ATL, BTL i digital.
Magdalena Słomka- Żurawska dołączyła do Ogilvy prawie 3 lata temu, w tym czasie miała okazję pracować m.in. dla takich klientów jak Ford, Saturn, Philips czy Tesco, odpowiadając za kampanie nagradzane za efektywność i kreatywne rozwiązania.