Z początkiem czerwca wystartowała pierwsza na polskim rynku kampania promująca usługi konsultingowe Philips Health Systems poprawiające efektywność Szpitalnych Oddziałów Ratunkowych, a co w efekcie końcowym ma na celu poprawę komfortu pacjentów tych oddziałów. Za działania komunikacyjne odpowiada Ogilvy & Mather.
Kampanię rozpoczęła spersonalizowana, niestandardowa wysyłka do kadry zarządzającej szpitali. Przesyłką była nagroda za przyszłe osiągnięcia w efektywnym zarządzaniu szpitalem – Skrzydła Medycyny 2018r. Każdy z nagrodzonych dyrektorów mógł dowiedzieć się co wpłynęło na przyznanie nagrody kontaktując się z firmą Philips. Wtedy także dowiadywał się w jaki sposób firma Philips pomaga osiągać efektywność w zarządzaniu szpitalem.
„Zależało nam na pozytywnym podejściu do bardzo trudnego tematu, jakim jest efektywne zarządzanie SOR. Mało kto wierzy, że można wprowadzić skuteczne i zauważalne zmiany. Philips ma w tym zakresie ogromne doświadczenie. Chcieliśmy sprawić, by dzięki niestandardowemu potraktowaniu zagadnienia, ludzie sami zaczęli pytać o nowe rozwiązania i to nam się udało.” – mówi Elżbieta Twardowska Strategy Director Ogilvy & Mather.
Poza niestandardową przesyłką Ogilvy & Mather przygotowało również dedykowany landing page SOR-owych Rewolucji, działania w digitalu oraz targetowane mailingi. Media zaplanował i kupił Havas Media.
„Philips Polska od kilku lat rozwija specjalizację w kategorii usług medycznych, mających na celu wsparcie zarządzania szpitalami w procesie poprawy sprawności, efektywności i procesów związanych z działaniem SORów. Dotychczasowe współprace zakończyły się sukcesem i przyszedł czas na upowszechnienie informacji o naszych kompetencjach, tak aby umożliwić pomoc jak największej liczbie szpitali”- mówi Małgorzata Kroh Marketing Manager, Health Systems Philips CEE.